Ik ben afgelopen november aan mijn eileiders geopereerd, 1 is er uit gehaald en de ander is open gemaakt. Mijn kans op buitenbaarmoederlijk was al groter, door het littekenweefsel van de operatie. Als ze nu weer erin gaan omgraaien zal dat idd vast de kansen op een bbz alleen maar weer vergroten, denk dan ook dat ze dus de eileider verwijderen. Hoe ben jij er mee omgegaan toen ze je vertelde dat je nooit meer natuurlijk zwanger zou kunnen worden?
Mijn gyne zei net dat de kans dat je het nogmaals tegenkomt vrij klein is. Hier gelukkig niet, wel een vroege echo gehad op 5weken op BBZ uit te sluiten.
Dat was in 2012 al gezegd bij bbz 1. De kans dat ik natuurlijk zwanger zou raken was zo goed als nihil. Weet je het is dubbel, ik ben dankbaar dat ik er nog ben en dat ze er op tijd achter zijn gekomen. Daarbij hebben we een pracht van een dochter via ivf die in 2013 geboren is. Ik heb dus voor nu vertrouwen in ivf en hopen we nogmaals geluk te mogen hebben. Zo niet.. Dan heb ik een pracht meisje waar ik met volle teugen van geniet. Ik hebt geen vruchtbaarheidsprobleem, ik heb een transport probleem en volgens de fa hebben wij daarom een goede kans dat het weer gaat lukken. Mijn lichaam heeft diverse malen aangetoond zwanger te kunnen worden dus dat is op zich positief. Verder bekijk ik het ook positief, ik hoef nooit meer AC te gebruiken en die hormonen zooi iedere maand...
Veel vrouwen die een bbz hebben gehad waarbij de eileider NIET verwijderd is krijgen vaak op dezelfde plaats weer een eug.
Heel veel sterkte morgen meis! Heb gehoord dat utrogestan de bloedingen flink kan verminderen/laten stoppen.
Ja, dat schoot mij ook al door het hoofd. Arme meid Hopelijk hebben ze de eileider kunnen redden dan. Als ze dus echt geopereerd is.
Heb ook de hele dag aan haar gedacht en meegeleefd. Begin ook te geloven dat ze toch geopereerd is.. Hoop dat je oké bent lieve Yasmijn!
Lieverd ik denk al de hele dag aan je...aangezien je nog niet hebt gereageerd vrees ik dat je geopereerd bent. Leef met je mee
Klopt helemaal, na de afspraak gisterochtend ben ik meteen opgenomen. De operatie ging ok, ik bloedde al wel dus ben blij dat ze er optijd bij waren. Ben nu bond en blauw en helaas... wat emotioneel ons best zwaar valt ben ik mijn eileider kwijt. Het afgelopen jaar 3 operaties gehad en n jaar daarvoor ook nog 1.. Hopelijk nu nooit weer, hopelijk mag IVF ons antwoord zijn. Ik slaap gelukkig wel veel en hoop er snel bovenop te zijn. Ik kan alleen maar weer benadrukken dat ik echt, echt heel erg onder de indruk ben van jullie medeleven. Dat ik het enorm waardeer en het ons beide zo goed doet om te lezen dat jullie meeleven, jullie ervaringen delen en er voor ons zijn Toppers!!
Wat een weg met alleen maar telleurstellingen heb je al afgelegd meid. Hopelijk is Ivf inderdaad jullie antwoord. Rust goed uit en neem de tijd om het verdriet een plekje te geven. Ik hoop dat je naast je vriend mensen om jullie heen hebben die jullie steunen en waar je begrip kan vinden. Sterkte