M'n huisarts is met vakantie tot eind deze maand en de vervanger neemt alleen maar extra patienten aan als het dringend is. En dat is het natuurlijk niet. Nieuwsgierig, dat ben ik. Ongeduldig ook trouwens. Ik moest nog eens denken hoe vrouwen dat vroeger deden toen deze thuistesten er nog niet waren. Die gingen vooralsnog ook alleen maar uit van hun eigen lichaams signalen en pas na meerdere gemiste periodes maar eens langs de huisarts. Dus misschien toch goed eens een stapje terug te doen uit de snelle wereld icm internet en het gewoon aan kijken? Geduld dus
Ben ik weer even. Ik heb maandag toch bloed kunnen prikken en daaruit blijkt dat ik niet zwanger ben. Ik vind het fijn nu duidelijkheid te hebben als snap ik niet waar de klachten dan vandaan komen. Lichamelijk is er niets verandert. De misselijkheid blijft, het opgeblazen gevoel, de aders op mijn borsten zijn er nog steeds etc. Lastig dit
Hmm.. met het verhaal van het bloedverlies zo plotseling en heftig en het lichte streepje en de klachten vrees ik voor een vroege MK. Niet alles gaat voor iedereen hetzelfde op, maar dit lijkt op wat ik ook gehad heb. Mijn test was zo op de eerste NOD, ander halve week later had ik een miskraam. Wel de klachten van zwangerschap gehad. De nacht van de miskraam heftige bloedingen en kramp. Dat nam ook snel weer af. Als we niet zo druk zouden zijn met het traject (helaas gaat het niet vanzelf bij ons), dan had ik gewoon op een rare menstruatie gegokt.