Goedemorgen allemaal, Sinds begin dit jaar zijn we bezig voor een tweede kindje. Helaas wil het nog niet echt lukken. Op dit moment is mijn zoontje 3 jaar en 4 maanden... en naarmate de tijd verstrijkst baal ik steeds vaker dat het niet lukt. Ik wilde zo graag een speelkameraadje voor mijn zoontje, maar heb het idee dat deze kans steeds kleiner wordt naarmate hij ouder wordt... Maar goed, moet me daar over heen zetten. We gaan nu voor het eerst ovulatietesten gebruiken. Vandaag of morgen wordt ik ongesteld en wanneer kan ik er dan het beste mee beginnen? En hoe lang moet ik er mee doorgaan? En bij wie heeft het echt tot een zwangerschap geleid en na hoeveel rondes? Ben heel erg benieuwd! Groetjes Klaproosje
Hoi, ik gebruik de ovutesten (de gewone) van sensitest sinds twee maanden, en heb vorige maand goed mn ei gevonden. Ik gebruik ze aankomende week ook weer, en hoop dat het weer duidelijk is. Ik kan je nog niets vertellen over een zwangerschap,maar hoop natuurlijk dat het wel gaat werken. Ik wens je veel succes ermee1 liefs Vita
Ik gebruik de digitale van Claer Blue, vind ik fijn omdat ik dan geen gestaar voor een streep heb of moet kijken of hij nu donkerder is ja of nee, bij CB krijg je een rondje als hij negatief is en een als hij positief is. Ik begin met de ovutesten ongeveer 4 dagen voor verwachte eisprong. De ene keer heb ik op dag 12 een posi test en de andere keer op dag 14 van cyclus. 1 tip gebruik niet die van kruidvat, die had ik als eertse gebruikt maar gaven een hele week positief en dik positief.... dus die hoef ik niet meer. helaas bij mij nog niet to zwangerschap geleid, wat bij ons ook kleine kans is met zuur baarmoederslijm, maar ik vind het prettig om nu te weten dat mijn eisprong schommelt terwijl ik wel een regelmatige cyclus heb. En....Niet geschoten is altijd mis
Hoi hoi Misschien heb ik een rare vraag, maar ik lees dat veel vrouwen hier ovu testen gebruiken, maar wat houd het presies in en hoe moet je het gebruiken hoe werkt het? En ligt het in het schap van de zwangerschapstesten in de winkel? Gr denies
ik ga volgende week ook beginnen met ovu-testen.....ik heb ze besteld via sensitest.nl besteld, is goedkoper dan in de winkel!!! En binnen 2 dagen had ik ze al in huis!
heb ze ook van sensi test ! binen 2 dagen binne netjes in een envelopje onherkenbaar in de brievenbus!! ga vandaag mn 4e test doen! vind het zelf niet zo prettig (nou ja het is een dubbel gevoel) want van negatieve streepjes (geen streepjes dus) word je nou eenmaal niet zo blij! maar goed als ik van de week wel positief test praat ik misschien wel anders) hoop da het iig iets oplevert want heb gezegd dit soort dingen nooit te doen maar ja als je de wens zo groot is.... succes allemaal
ben je regelmatig? dan kan je via deze site een test doen voer je laatste menstruatiedatum in, je cyclusdagen aantal en het rolt er uit, alles wat je afwijkt kan jezelf ook op en af tellen. ikzelf heb ook sensitest gebruikt voor het eerst. maar door de test heb je enige richtlijn (ik ben onregelmatig en heb de kortste cyclus ingevoerd en ben vanaf die opgegeven dag gaan testen succes!
enne klaproosje... weet wat je voelt ben ook voor de tweede ronde alleen minderlang als jij, maar was ik bij de eerste in een klap zwanger (en schrok ik daar van want had rekening gehouden met een lange periode...) nu wil ik het en komt niet (6 mnd bezig) ik focus me ook meer erop dan bij eerste, je weet nu wat je mist..... tis steeds weer teleurstelling waar je geen vat op hebt, maar ik hoor vaker dat een tweede langer op zich laat wachten... heel veel succes van een medemoeder(stander)
nee nog steeds niet regelmatig geweest sinds mn pilstop!waar kan ik dat berekenen dan?bedankt iig! hoop dat het me duidelijker wordt want is ook meer nu om te weten of ik daadwerkelijk wel ovuleer! het is allemaal zo verwarrend!
heb je het al gevonden? tis een link naar de site van sensitest (kan je gelijk goede ovutesten bestellen... je kan natuurlijk ook tempen maar daar ben ik niet zo in dan zou je even moeten zoeken hoe en wat (gewoon googelen) heel veel suc6
Ik heb de eerste keer de ovu testen van kruidvat gebruikt. Werkten wel gewoon bij mij. Nu ivm de prijs die van sensitest gekocht: goedkoop en snel in huis! Ook daar verschijnt nu langzaam aan een streepje, morgen of overmorgen is het denk ik zover...! Wordt er zo enthousiast van..! haha! Nu maar hopen dat da enthousiasme blijft aan het einde van mijn cyclus..! Ik heb alleen geen ervaring met dat het uiteindelijk gelukt is met deze testen. Ben ook benieuwd naar mensen waarmee het wel gelukt is! In de winkel kun je ovulatietesten bij de zwangerschapstesten vinden. Op de gebruiksaanwijzing staat precies hoe het werkt, wat en moet doen en laten en wanneer je moet beginnen met testen. Als je niet weet hoe je cyclus/ovulatie loopt zou ik er de eerste keer wel meer dan een pak van 5 kopen, want anders heb je er misschien te weinig!
Hallo, Ik ga deze maand ook voor het eerst starten met de ovu testen, heb ze vorige week besteld bij sensitest! Erg netjes allemaal! Mijn cyclus is een beetje in de war, had afgelopen maanden dagen van 30-24-30-30-38. Wanneer zal ik beginnen met testen? wat raden jullie me aan? En misschien nog een rare vraag, kan je ook 2x per dag testen? Liefs
ik ben 7 dagen geleden al begonnen omdat ik ook onregelmatige cyclus heb! vandaag en gister vrij donker streepje maar nog net niet zo donker als de controle streep, zal mn ei morgen wel komen?vind nou toch wel leuk! de 1e paar dagen niet maar nu hij sinds gister is gaan verkleuren is het toch wel sapnnend!! klus iig een boel maar dat doe ik de afgelopen maanden sowiezo al
Dames, Ik heb een vraagje. Ik ben gister begonnen met testen, maar er was alleen een controle streepje. Nu ben ik wel eerder begonnen dan aan geraden word. Dit doe ik omdat mijn cyclus nog al wisseld de laatste maande. Maar weet iemand vanaf wanneer je wat gaat zien? Het begint toch met een licht streepje die een paar dagen later donker word?
Ik vind het ook best eng hoor. Omdat ik gister nog helemaal niks zag. Weet ook dat ik te vroeg ben met testen. maar toch.. Hoop toch dat er wat gaat komen...
Ik ben ook een groentje met ovulatietesten en vind ze gewoon eng. Als je in mijn album kijkt zie je vier testjes op een rij deze gingen vooraf aan de twee enkele en donkere. De eerste van de vier was ook wit gebleven, de tweede gaf een héél héél licht streepje maar niet op foto waarneembaar en der rest zie je he. Bij mij kwam het dus heel langzaam elke dag wat meer. Nu zit ik wel in de knoop want ik krijg geen knallende testen. Vandaag heb is mijn streepje nog wel wat donkerder maar ik blijf twijfelen of het nu wel ok is. Nu ja 'k ga er van uit dat ie positief is want als je ziet dat de vorige gewoon wit bleven of heel licht dat zal wel een reden hebben. Ik zit al op dag twee van de donkere streepjes dus ik veronderstel dat het binnenkort toch zal afnemen? Anders ga'k twijfelen aan de testen.
ik ben ook begonnen met ovu-testen van sensitest. Al 3 dagen negatief terwijl ik nu wel een verkleuring had verwacht. Heb ze de vorige dagen steeds laat op de avond gedaan, ga het nu eens in de middag proberen. Heb namelijk wel last van steken in mn zij en rekbaar slijm, dus voor mn gevoel zit er wel wat aan te komen dus hoop echt dat de test dat ook aan gaat geven.
Kwebbelsnoes, ik heb hetzelfde als jij. Denk steeds..nou vandaag is ie positief, voel ook van alles van onder en het is hier dag 13 van de cyclus, maar nee hoor. Gister was het teststreepje wel heeeeeel licht roze en vandaag weer helemaal niet. Wordt er nu al gek van. Heb nog 3 tests over en ondertussen doen we het om de dag. Zou niet willen dat die tests bij mij niets laten zien en dat je dan een maand mist. Word er een beetje onzeker van. Heb nu mijn banner maar aangepast op mijn langste cyclus van de laatste tijd. Ben benieuwd of die morgen of overmorgen wel posi gaat laten zien. Groetjes Charlie
goedemiddag... ik zit nu met smart te wachten op de post. als het goed is komen de testen vandaag binnen (had vorige week al besteld...) zit nu op dag 10 van mijn cyclus. dus als het goed is ben ik op tijd. Heb ook een onregelmatige cyclus en zou echt niet weten wanneer mijn ei is. voel het nl. nooit. even een klein vraagje: wat is de beste tijd om te testen? 's ochtends, ;s middags of s avonds? of zou dat niet uitmaken? ik laat wel wat weten, zodra ik de eerste test heb gedaan! ben erg benieuwd!!