hallo dames . mijn cyclus is in de war door miskraam in feb . nu dacht ik 11 mei een eisprong gehad te hebben kan ook een paar dagen later zijn geweest . ik heb gister met cleurblue licht positief getest . eerst deed ik 1 en dacht ja daar staat een licht streepje niet zo erg goed te zien maar ik zag hem wel . gister avond weer 1 gehaald en ja hoor weer een lichte streep . ik kan het bijna niet geloven omdat ik dacht mijn ei gemist te hebben aan gezien we die week weinig aan de klus zijn geweest . ik weet niet precies op welke dag mijn eisprong is geweest . maar hoe moet ik nu als ik wel zwanger ben mijn zwangerschap bereken ? ik heb nu wel een hele lange cyclus van wel 48 dagen . weten julie het mischien ? en licht positief is toch positief . het streepje stond er binnen de tijd . en nu dat hij helemaal droog is is hij duidelijk te zien hetis een + liefs sissi
Van harte gefeliciteerd meid! De eerste dag van je laatste menstruatie nemen ze normaal gesproken als eerste dag van de zwangerschap. Maar of dat bij zo'n lange cyclus ook geld? Misschien is het dan ook gewoon 4 weken zwanger op de dag van je NOD? Er is vast iemand die je dat kan vertellen. Verder zou ik zeggen: meid geniet, geniet, geniet lekker van je zwangerschap! Heel veel voorspoed gewenst! Liefs MammaJo.
heb je al een digitale test gedaan met conceptie indicator....? dan weet je meteen hoelang je al zwanger bent... wanneer was je laatste menstruatie?
ik vind z.n licht streepje toch wel eng . ik heb ook wel gehoord van opdroogstreepjes enzo en vals positief testen . morgen test ik gewoon weer en hoop op een duidelijk streepje . ik denk dat mijn nod dinsdag of woendag is . dus ik heb wel een aantal dagen te vroeg getest maar dat kan ook met clearblue . ik hop echt wel zwanger te zijn .
mijn laatste menstruatie was 6 april . en ik heb mijn eisprong gevoeld op 11 of 12 mei . ik had ook veel slijm en mijn baarmoedermond stond helemaal open .
ik heb 5 dagen voor nod licht positief getest met sensi van predictor maar ook met kv 2v5 hij stond er toch echt.... niet om je nog meer in de war te brengen maar hoever was je met die miskraam, was je toen ook helemaal schoon? hcg vrij? dat t niet van je vorige rest zw is?
23 maart stond mijn hcg weer op 0 . heeft wel erg lang geduurt en ik ben ook helemaal weer schoon gelukkig . alleen mijn cyclus was nu wel erg lang . ik voel me ook wel zwanger wat gevoelige bortsen en last van de zeikanten van mijn buik . maar ik durf niet meer te hopen .
Indien je niet zwanger bent Je volgende cyclus begint op: 24-mei-2010 Je kunt opnieuw beginnen met ovulatietesten op: 20-juni-2010 Overtijd: als je menstruatie nog niet is begonnen dan ben je overtijd. Je kunt direct een zwangerschapstest doen. Indien je wel zwanger bent Gefeliciteerd je bent vandaag precies 50 dagen zwanger. Hierbij wordt er geteld vanaf het begin van je laatste menstruatie. De conceptie kan circa 2 weken later hebben plaatsgevonden. Je baby is uitgerekend op: 13-jan-2011
zoals ik je zo hoor, ben je toch echt wel zwanger.... kleine krampjes i de onderbuik horen er bij. blauwe aderen aan zijkant van je borsten klopt ook, gevoelige borsten/tepels ook. misselijk?
de test kan toch niet kleuren als je niet zwanger bent toch . ik zag het streepje binnen de tijd en was licht . ik heb daarna wel een aantal uren achterelkaar gekeken op het echt wel zo was . nu zijn ze droog en nog duidelijker
je krijgt alleen een streep als er hcg in je urine zit, anders blijft hij echt spierwit. Heb je een foto anders?
ik heb geen foto en kan ook niet 1 maken helaas . maar hij is echt wel te zien en hij is licht blauw . het is echt een plusje . ik ga er dan ook maar van uit dat ik wel zwanger ben . want zoals je zegt hij kleurt alleen maar als er hcg in zit . morgen doe ik weer een test en hopen dat hij dan knalt . ik hou je wel op de hoogte ok . liefs sissi
hcg verdubbelt zich in 48 uur dus als je overmorgen weer test zal hij waarschijnlijk knallen.... dus alvast gefeliciteerd en hou me maar op de hoogte (ps kv 2v5 is net zo gevoelig) gr. kristel
waarom probeer je die van kruidvat niet 2 voor 5 euro...die zijn veel duidelijker dan CB testen met plusjes...en ze reageren beter op hcg omdat ze er minder van nodig hebben!...
siske ik wil je helemaal niet down maken hoor!! maar is het verticale streepje net zo breed als de horizontale?? anders is ie niet geldig hoor!! er komt namelijk altijd een pennestreepje blauw op de cb + testen... ik zou zeggen doe die van de kruidvat 2 v 5 euro die zijn veeeelll gevoeliger dan de cb+ heel erg veel succes en ik duim voor gewoon een mooie posi test met een mooi plakbeebje
nou dames ben zwanger hoor . ik heb de test gedaan van kruidvat 2 voor 5 euro en ja hij knalt . dus ben echt wel zwanger . 22 juni voor de eerste echo nu maar hopen dat het beepje blijft zitten