weet iemand wat dit is???

Discussion in 'Zwanger worden' started by sasje24, May 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    toen ik vanmorgen naar de wc ging en mij afveegde had ik opeens een prop op wc papier...dit heb ik nog nooit gezien...was net een soort van gelei achtig iets maar heel dik.......iemand dit ook gehad of weet iemand wat het kan zijn?????

2. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Ik denk dat het eggwhite-afscheiding is. Dat betekent dat je eisprong er aan komt. Ik heb dat iedere maand.

Nu zie ik in je banner dat je over 2 dagen kan testen, maar mogelijk heb je dus nu een langere cyclus?

3. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    het was niet wit........ook niet vloeiend ofzo..wat meer een stuk ergens van..kan het heel moeilijk uit leggen!! was ook denk ik wel een 1 cm dik ofzo....was meer bruinzig..roodachtig...

4. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Het kan afscheiding zijn hoor. Ik zie dat je net bezig bent voor een kindje. ALs je nu niet zwanger bent, zul je merken dat het volgende maand weer komt. Het lijkt inderdaad op gelei, en soort rubberachtig.

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Kan best een stukje slijm zijn met bloed erdoor. Denk dat je ongi gaat worden. Bij mij gebeurt het ook wel eens, is meestal het begin van mijn ongi.

6. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oke, de ene zegt eisprong en de ander zegt ongi...lekker duidelijk dames hahaha!! ja nou we zullen zien...morgen is mijn nod!

7. Sahi

Sahi VIP lid

Apr 4, 2010
    5,186
    0
    0
    Dordrecht
    bij mij vertelt dat altijd dat mijn ei eraan komt. echt een propje geel, best een vaste substantie, heel glibberig, bahbah...

8. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik sluit me bij Truus aan, ik heb het ook 1 of 2 dagen voor mijn ongi... heel doorzichtig als gel en kleefbaar, hé?

Die eiwit afscheiding voor je ei is toch anders en aangezien je net voor je nod zit kan het geen ei meer zijn ;)

9. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Als het bruinig is dan is het ook bij mij begin van ongi...rond ei heb ik het ook, maar dan is het wit..

10. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Ik heb het net voor me ei en dan is een wittig/doorzichtig propje

Share This Page