Cyclus na miskraam

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by LolaJames, Dec 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LolaJames

LolaJames Bekend lid

Nov 5, 2014
    694
    181
    43
    #1 LolaJames, Dec 27, 2014
    Last edited: Dec 27, 2014
    Hi!

Ik heb een vroege miskraam gehad. Afgelopen woensdag bloed laten prikken en HCG was mooi gedaald van 75 naar 39.
    Voel me verder prima! Mijn temperatuur doet alleen raar. Afgelopen dagen 36.5 - 36.1 - 36.7 - 36.9 Zal wel wat met de miskraam te maken hebben denk ik?

Vind het wel lastig om iets zinnige over mijn cyclus te zeggen. Heb namelijk 2 bloedingen gehad met ruim een week ertussen, dus wat was nou de miskraam....? (Van 2 tot 8 dec, vnl oud bloed en 2 dagen wat heftiger bloedverlies en op 18 en 19 dec heel helder rood bloed)

2. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedenavond,

ik denk dat je ervan uit mag gaan dat 18 en 19 december waarschijnlijk het laatste gedeelte van de miskraam is geweest, omdat je toen veel helderrood bloedverlies hebt gehad. Vaak is je temperatuur nog van slag, omdat het hcg nog wel in je bloed aanwezig is, ook al is het aan het dalen. Dus op je temperatuur kan je nu nog niet vertrouwen. Belangrijk is te letten op andere symptomen die wijzen op een eisprong. Op de site Zwanger Worden | Ovulatie Berekenen staan deze symptomen goed uitgelegd. Succes!

Groetjes Monique

Share This Page