Hoi meiden, Weet misschien iemand of er ook alleen de teststaafjes van de CB digital ovulatietest te verkrijgen zijn? Een tijd geleden heb ik deze gebruikt, toen ben ik over gegaan op de testen van Sensitest (toch goedkoper he ) maar ik heb er zo met iemand over zitten praten. Zij gaf als advies (want dat had zij zelf ook gedaan) als die van Sensitest positief is, een CB als extra controle zeg maar erbij te doen. Zo'n smiley-test dan. Maar ja, die zijn nogal prijzig D) dus vandaar de vraag over losse staafjes, de houder heb ik nog. Hoop dat iemand advies heeft! Bedankt alvast!!
losse staafjes zijn niet te koop, in elk pak zit gewoon een houder. Maar je kunt op sensitest ook wel vertrouwen hoor...als die positief is is dat ook wel duidelijk qua streepjes
Dankje voor je snelle reactie. Eigenlijk draaf ik iets te snel door, maar was zo een beetje aan het speuren op internet. Maandag is mijn NOD, vanmorgen mezelf niet kunnen beheersen en een testje gedaan, maar deze wees niets uit. Dan zet ik eigenlijk al meteen de volgende stap... Maar goed. Ik heb nog een paar testjes van Sensitest liggen, wel de gevoelige. Het vervelende is dat als ik een positieve test heb, mijn libido niet erg hoog is... Heb deze cyclus vrijdag 21 september een posi test gehad, donderdagavond, zaterdag- en zondagochtend gemeenschap gehad, dus nog even afwachten dan. Heel verhaal, sorry hoor, moet heb ook eventjes van me af praten
je ei springt 24-48 uur na je positieve lh test. Niet te vroeg stoppen met vrijen dus! Op zijn laatst is de zondag je ei gesprongen en dan is ie nog tot maandag te bevruchten. succes!!