Hoi hoi... ik ben nieuw hier. Ik heb afgelopen mei een miskraam van 4,5 week gehad. begon met bruinverlies maar wist toen niet dat ik zwanger was. Slikte toen nog de pil.. tot ik in me stopweek niet ongi werd. Gelijk gestopt. Had toen steeds licht positieve testen. Nu afgelopen 21juni eisprong gehad en gister nod moeten hebben. Niet geworden ( gelukkig) Nu vandaag test gedaan en best een redelijke duidelijke streep. Maar sinds net weer bruinverlies. Terwijl ik 2 weken voor nod ook al bruinverlies had. Wel minimaal maar het zit er wel. Wat moet ik doen tog maar vk bellen. Of nog weekje afwachten? Zo bamg weer voor een mk help.... in bijlage zit me test van vanmiddag xxx bunni
Bruinverlies hoeft niet verkeerd te zijn. Helder rood bloed ook niet, maar is wel vaak een slecht teken. Als je echt twijfelt en grote angst hebt voor t een of ander, dan gewoon bellen meis. zou zo ie zo overmorgen nog eens een testje doen, dan kun je goed zien of hij is opgelopen.
Dankje wel voor je reactie... ik wilde zoiezo over 2 a 3 dagen weer testen. Heb wel hele pijnlijke tepels. En sinds vandaag begint me hoofdpijn ook te verergeren. Mocht t dan een nog duidelijkere streep zijn bel ik de vk. Mocht t minder worden weet ik weer genoeg
Tja het kan gewoon 2 kanten op gaan helaas. met of zonder bloed verlies je hebt helaas nooit garantie dat het goed gaat. Ik hoop het natuurlijk wel voor je maar je kunt niet meer doen dan afwachten en hopen op goed nieuws. Hopelijk over 2 dagen een duidelijkere streep, bruin verlies weg en over een paar weken een mooie echo
Hey bunni, Ik ben benieuwd hoe je weet dat je 21 juni je ei hebt gehad? Verder ziet je test er behoorlijk positief uit, maar gezien je geschiedenis van afgelopen tijd zou ik zeker contact maken met m'n huisarts of verloskundige. Succes ermee!
Ik reken van me laatste menstruatie en dat was 7juni... en voel me eispromg heel goed. Me libido is dan veeeel hoger. Maar indd afwachten. Bah. hoop ook dat het goed gaat deze keer. Maar zie het somber in. Lijkt wel of me borsten vandaag minder pijn doen. Maar morgen maar even testen. Anders maar weer me bloed continu laten testen. Dan weet ik het zeker. Heb 2 jaar geleden ook al bbz gehad van 10 weken. Zo onzeker nu.. dankje voor jullie reacties doet me goed! Xxx bunni
ik had ook een beetje bruinverlies, enkel bij afvegen een mini beetje. Heeft een kleine week geduurd, en maandag hebben we een kloppend hartje gehoord en was alles oké. Dus heeft niet meteen het ergste te betekenen! Er gebeurt zoveel in je buik. Veel succes nog!
Je slikte in mei de pil nog, en daarna gestopt. Helaas betekend het niet omdat je met de pil een regelmatige "cyclus" had dat je dus de 21e ook daadwerkelijk een ei hebt gehad. Dit is alleen vast te stellen door structureel te tempen of via onderzoek in het ziekenhuis Vaak duurt het even voordat alles weer gaat werken zoals het hoort na het slikken van de pil. Kan dus goed zijn dat je ei later is geweest en je bruin verlies een innestelingsbloeding is. Overmorgen nog een keer testen.
Ik hoop ook dat het een innestelingsbloeding is.... al vloei ik vandaag best veel bruine vloed. En contineu het idee hebben dat me slipje inlegkruisje nat is door vochtige lippen (sorry) Geen buikpijn vorige keren wel heel erg... nu niks soms klein steekje maar totaal niet te vergelijken met ongi pijn.. morge maar weer testje doen. Hoop zo dat het deze keer pns gegund is. Bedankt voor de reacties xxx
Nou denk tog een mk net na de wc geweest ( nummer2) en lag plasje bloed (srry) Verder nu weer kleine waterige bruine streepjes in inlegkruisje. Ist al morgen.... mag ik weer testen. Wil weten waar we aan toe zijn. Nog steeds geen buikpijn of kramp. Wel meer hoofdpijn.. maar tepels minder pijnlijk. Wat kan je lichaam je tog gek maken. Vooral omdat ik tog best een duidelijke streep op me test heb
Het hoeft niets te zijn maar ik had 2x een bbz en had toen ook continue wat bruinverlies..sta erop om met 5.5 week een echo te maken en hcg te prikken als het aanboijft.een innestelingsbloeding is maar 1malig..
Laat als het mogelijk is ook even je progesteron nakijken. Mocht die te laag zijn, dan kan dat de oorzaak zijn van je bloedverlies. Vraag dan om Utrogestan Sterkte
Helaas tog miskraam gehad. Vanacht super veel buikpijn. Vanochtend zat t vruchtje of iets in me slip op naar de volgende ronde maar weer... dank voor jullie antwoorden en jullie medeleven!
Ik heb ook 5 dagen bruinverlies gehad en regelmatig contact gehad met de gyn. Het kan 2 kanten opgaan, of je ongi zet door en heb je dus een vroege miskraam of je blijft dit zo houden of het bruinverlies stopt, gyn zegt dat het een opruiming van je baarmoeder is, en het blijft goed gaan. Het kan zelfs maximaal 16 weken duren. Als het bij mij na 1 week niet over was, moest ik langskomen en gingen ze kijken. Ik ben dan pas heel pril zwanger, maar gezien mijn verleden wilde ik geen herhaling. Succes.