Ik ben nu 9dpo en had vanavond deze test. zo begonnen de testen ook bij mij 9 maanden geleden maar dat einidige in een miskraamz zien jullie wat ik zie of heb ik line eyes?
Het maakt wel wat onzeker merk ik. Ik heb de test van gisterochtend eens erbij gepakt en daar zag ik toen al een nog iets lichter lijntje toen ik de test deed maar hij was zo licht dat ik dacht nah dat is niks. En gisteravond had ik dan bovenstaande test. 8 maanden geleden had ik overigens wel dat om een of andere reden mijn avondtesten beter pakten dan de ochtend Maar gezien de uitkomst toen ben ik toch wat onrustig
Je bent ook nog erg vroeg. Op 9 dpo heeft de gemiddelde vrouw nog geen duidelijke test. Ik zou morgen opnieuw testen. Als er nu echt hcg zit, zal de test morgen al een stuk duidelijker moeten zijn.
Ik ben weer eens aan het lezen op internet, zou ik niet moeten doen i know… Maar ik lees dat action early testen regelmatig fout positief geven, iemand hier ervaring mee? Ik denk dat ik het het beste vandaag even los moet laten niet? En pas over een paar dagen opnieuw testen?
Ik zou gewoon de normale action testen halen. Dit was de mijne. Was al op 8 DPO positief. Ik heb nooit early gehaald want dat vind ik zonde van m’n geld
deze lijkt wel een beetje op de mijne ook. Wat fijn dat je een positieve test hebt, proficiat! Hoop dat het bij mij doorzet ook..