Gister een licht positieve test en nu toch ongesteld? Meerdere die dit hebben gehad? Kv2v5... Voorheen had ik met deze testen altijd een lichte streep zwanger of omo wit... Ben benieuwd....
Me nod klopt niet heb hem op 28 dagen gezet maar moet me cyclus afwachten zit nu op dag 31 en dus ongesteld als het doorzet
Oke dus je hebt voor je nod getest dan loop je altijd nog het risico inderdaad dat je ongesteldheid gewoon op gang komt. Afwachten bloed zegt niet altijd mis
Dit is dus ronde 1 naar het stopen met de pil oid?? Hij is idd wel heel licht. Dit stond er binnen de 5 minuten??
Had van ochtend me urine opgevangen en net getest en weer binnen 5 min streepje en iets donkerder als gister hahaha pff moet denk ik maar afwachten wat het doet bloedverlies valt mee.....
Ziet er positief uit! En bloedverlies hoeft idd niet te betekenen dat het fout is of gaat! Even afwachten helaas. Ik hoop dat de testjes mooi blijven oplopen!
Anders ff bloed laten afnemen zodat je je HCG waarden weet. Ik had dit ook! Rustig aan en ik hoop dat het goed zit
Ben benieuwd. Ik heb in mijn zwangerschap ook bloedingen gehad. En inmiddels loopt er een kerngezonde meid van 6 rond. Hopenlijk lopen de testen nog op.
Bedankt voor jullie reacties ik hou jullie op de hoogte ga donderdag weer testen voor de zekerheid als me menstruatie niet volledig doorzet