Licht positief toch op nod bloedverlies.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gerrie28, 15 jun 2025 om 19:50.

1. Gerrie28

Gerrie28 Lid

20 dec 2024
    18
    1
    3
    Vrouw
    Ik ben even in twijfel. Ik had op 11dpo heel licht positief getest bijna niet te zien dit was met een early test sensitest. Ik houd ook wel temperatuur bij toen zakte die 11dpo naar 36.7 wat normaal start van menstruatie ook is dus dacht oh komt eraan. Gek genoeg volgende dag weer naar 36.9. Vandaag 13 dpo toch weer naar 36.7 dus ook nu weer ging ik er vanuit dat ik zou menstrueren. Nu ben ik gister avond met wat spotting begonnen en vanmorgen bloedverlies. Alhoewel het niet super veel is denk ik toch dat we volgende ronde ingaan. Maar toch twijfel ik ook vanwege die licht positieve test. Had vrijdag 11 dpo opeens een pijnscheut in rug alsof ik erdoorheen zakte eenmalig en sinds gisteren heel erg moe overdag en vandaag vooral begin van de avond. Daarom ook in twijfel. Hoor veel die of best wel heftig innesteling hebben of gewoon door menstrueren als ze toch zwanger blijken. Ik ben bekend met een dubbele baarmoeder. Omdat ik bij de eerste nog niks vanaf wist waren dingen in mijn ogen normaal. Ook toen best wel lang tijdens zwangerschap bloedverlies gehad. Iemand die ervaring heeft met menstrueren tijdens zwangerschap of heftige innesteling? En wanneer toch nog even testje proberen?

Deel Deze Pagina