Heyy Ik heb nu 2 maanden mijn cyclus terug, midden januari gestopt met de pil. 17/5 had ik een zeer lichte bloeding wat achteraf een zeer lichte menstruatie bleek te zijn. 1/6 had ik een hele slijmprop verloren en maandag 3/6 had ik mijn LH piek vanaf dat moment redelijk veel last lichamelijke klachten zoals krampen, misselijkheid met vlagen, maagzuur,buikpijn… sommige dagen waren beter dan andere. Nu op de nacht van 7-8dpo had ik gedroomd dat ik zwanger was, die ochtend van 8dpo kreeg ik opeens even hevige menstruatie krampen en moest ik naar de grote wc. Hier was ook een dikke witteachtige slijmprop. Hierna ging het even beter alleen af en toe krampen/steken rechts onderbuik vlak tegen mijn lies. Nu 2 dagen ben ik met vlagen echt moe, misselijk, onderbuikpijn, maagzuur( alleen ‘s avonds) hoofdpijn, sneller geïrriteerd en dit heb ik nog nooit eerder gehad als mijn menstruatie ofzo eraan zou komen. Vandaag ben ik dpo 12 en nog negatief getest terwijl ik ergens zo’n voorgevoel heb dat ik zwanger ben maar ergens ook niet. Gisteren op dpo 10 ook sliertje slijm voor de rest niet veel last van afscheiding. Normaal heb ik nooit iets van klachten of vreemde dromen. Iemand die zichzelf hierin herkent? Ik heb echt geen idee hoe en wat en die onzekerheid maakt me toch wat gek. Mijn vorige zwangerschap geen idee wanneer ik positief testte want die was ook onverwacht de positieve test
Je bent nu 2 dagen korter in je DPO.. vandaag dus 10 ipv 12 Klachten en symptomen kunnen door vanalles komen. Doordat je er nu op let valt alles meer op en progesteron (wat wordt aangemaakt na je eisprong) zorgt er voor dat je symptomen krijgt die op een menstruatie of zwangerschap kunnen lijken. Het hebben van symptomen zegt dus helaas heel weinig.