Licht positief zwangerschapstest.. miskraam

Discussion in 'Zwangerschap' started by Lemylem1983, Nov 21, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lemylem1983

Lemylem1983 Nieuw lid

Nov 21, 2023
    2
    0
    1
    Female
    Hallo allemaal,

na 2 miskramen ben ik heel erg onzeker en mezelf gek aan het maken. Ik kan het gewoon niet loslaten en hoop dat iemand het misschien heeft meegemaakt en mij kan helpen.

Bij de eerste mk had ik een goed positief test. Na 6 weken begon de bloeding. Bij tweede miskraam had een week licht positief zw test en na een week (na 5 weken) een bloeding.

wij zijn al 4 jaar aan het proberen.

Woensdag 15-11 heb ik bij het vegen licht roze gezien. Ik dacht dat mijn menstruatie vroeg is begonnen

Donderdag 16-11 ben ik nog steeds niet ongesteld geworden en verder niks meer gezien. Ben een vroeg test gaan halen van Kruidvat en heb de test gedaan. Die was negatief

zaterdag 18-11, nog een test gedaan. Die was licht positief.

zondag 19-11 heb ik cb test gedaan en die geeft zwanger 1-2 weken

Maandag 20-11 weer test gedaan en het blijft licht positief. (De dag dat ik ongesteld moeten worden.

dinsdag 21-11 (vandaag) weer licht positief.

Ik ben zo bang dat het weer een miskraam wordt. Woensdag was dus innesteling geweest en lees overal dat je dan pas een week later echt positief kan testen… of hou ik mezelf nu gewoon valse hoop op… en moet ik gewoon accepteren dat de lichtetesten een teken zijn dat het weer een miskraam is

2. Kramertje

Kramertje VIP lid

Apr 4, 2019
    7,271
    5,871
    113
    Female
    Hoe weet je dat woensdag de innesteling was? Heb je eventueel ovulatietesten gedaan? En heb je wellicht foto's van je zwangerschapstesten?

3. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

Feb 21, 2014
    1,136
    551
    113
    Female
    Gelderland
    Wanneer was je laatste menstruatie? En wanneer je nod?

opzich moet je om de 24/48 uur oploop hebben in je hcg. Maar in het begin gaat dat natuurlijk super langzaam. Ik snap je gevoel, maar zou nu nog niet meteen uit gaan van een miskraam, voor nu ben je zwanger. ♥️

4. Snoepdoos

Snoepdoos Lid

Jul 18, 2023
    9
    12
    3
    Female
    Ik ken je paniekerig gevoel, heb zelf ook een miskraam gehad op 13 weken.

ik ben momenteel terug zwanger, dit keer had ik ook enkele dagen voor mijn maandstonden moesten komen innestelingsbloed. Ik vond het raar dat mijn maandstonden zo vroeg waren en heb toen ook een test gedaan. Negatief. De dagen erna had ik opnieuw getest en begon het stilaan heel miniem positief te kleuren. De bloeding heeft zeker 4-5 dagen aangehouden bij mij. Dus ging er ook gelijk van uit dat ik terug een miskraam had en vandaar een lichte positieve test.

Ik heb naar de gyno gebeld, en ze hebben me bloed gaan laten trekken. De hcg daarin was wel zeker juist. Ondertussen een 6 weken echo gehad en ook die was voorlopig goed.

ik hoop dat voor jou het hetzelfde afloopt

Share This Page