Wat moet ik nou doen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mooibuikje, Jan 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

Jan 28, 2009
    413
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje een stille lezeres op het forum. Gisteren toch aangemeld, omdat ik met 11000 in mijn hoofd zit.

Het volgende.
    Ik ben afgelopen zomer getrouwd en we hebben beide kinderwens, dus geen pil ingeslikt. Ik ben het type dat geen seks voor het huwelijk wil..dus daarvoor nooit de pil hoeven slikken.
    Ik ben nu inmiddels 8 maanden bezig, zonder resultaat.
    We klussen op mijn vruchtbare dagen (voel heel duidelijk mijn eisprong), blijf altijd langer liggen, we klussen regelmatig, had ook vrij regelmatige cyclus, eten beide vrij gezond, roken beide niet en drinken ook niet.

Nou is mijn cyclus denk ik door de war. Ik heb namelijk normaliter een cyclus van 28 dagen, maar vorige maand 29 en nu 26.

Tijdens menstruatie verlies ik weinig tot geen bloed, maar alleen maar viezigheid..

Is het verstandig om nu al contact op te nemen met huisarts en wat denken jullie?

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Je kan je huisarts natuurlijk altijd bellen, dan hoor je snel genoeg wat hij/zij er van denkt.
    Ik weet niet hoe oud je bent?
    Op zich is je cyclus keurig hoor, er zit hooguit 3 dagen verschil tussen.
    Misschien is het een idee om te gaan tempen en/of ovulatietesten te doen? Dan heb je goed zicht op je cyclus.

Succes!

3. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    is dat weinig bloedverlies van de deze laatste maand ( ongesteldheid ) of al maanden lang?

4. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

Jan 28, 2009
    413
    0
    0
    Ik ben 23 jaar..

Oh, ikd acht dat 3 dagen een groot verschil is.

Het leek mij niet nodig om een ovulatietest te gebruiken, omdat ik overduidelijk mijn eisprong voel. Misschien toch maar doen inderdaad.

5. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

Jan 28, 2009
    413
    0
    0
    Weinig bloedverlies is eigenlijk al maanden aan de gang. Zeker 4 maanden.

6. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik zou dan even voor je eigen gemoedsrust een afspraak met de dokter maken. dan kan je alles eens goed doorpraten. en 3 dagen verschil geeft niks hoor. dat kan ook van de spanning komen. het weinige bloedverlies moet je wel duidelijk even aan je arts melden.

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik gebruik zelf ook geen ovulatietesten hoor, maar misschien geeft het je wat meer inzicht.
    En zolang het verschil in cyclusdagen binnen de 5 dagen zit, zal niemand zeggen dat je erg onregelmatig bent.

8. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

Jan 28, 2009
    413
    0
    0
    Ik heb gelijk net een afspraak gemaakt bij HA. Ik heb morgenochtend een afspraak. Pfff...ben zo benieuwd!

9. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

Jan 28, 2009
    413
    0
    0

Ja, ik denk dat ik ze dan maar ga aanschaffen.

Ik heb zojuist afspraak gemaakt bij HA. Kijken wat zij van mijn cyclus vindt.

10. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    goedzo! succes morgen.

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Succes morgen! En laat even weten wat hij zei.

12. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

Jan 28, 2009
    413
    0
    0
    Dank jullie wel!

Ja, ik zal laten weten wat mn HA gaat zeggen.

Share This Page