licht positief!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by happymama, Jan 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

he dames
    heb iets heel stoms gedaan ene lach niet :oops:
    ik had inplaats van een zw test een ovu test gepakt haha
    een posi ovu test moet Net zo donker zijn als de cont streep of donkerder ,dat weet ik

nu was de test streep wel te zien maar niet zo goed.
    hoe kan dit ?
    ik zit 4 dagen voor mijn NOD 8)

2. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Ik snap je vraag eigenlijk niet zo goed.. :(
    Ik had een digitale ovulatietest die een lachebekje aangaf bij de vruchtbare dagen, weet dus ook niet goed hoe je een andere ovutest af moet lezen. Waarom doe je niet gewoon een zwangerschapstest als dat is wat je wil weten? Is nog wel vrij vroeg trouwens...

Liefs Monique

3. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ovu test test het LH hormoon dat hormoon piekt als je ei op springen staat. Dit hormoon is altijd aanwezig maar de gehalte is beduidend lager dan met de piek vlak voor je eisprong...dus daarom kan je op andere dagen een lichte streep krijgen op een ovu test ;)

4. happymama

ok thnx
    weet ik dat ook weer
    deze werkt eigenlijk t zelfde als een zw test met streepjes .
    maare ik w8t even tot mijn nod op maandag
    bedankt voor de reacktie

5. Trees

Trees Niet meer actief

Ik heb bijna altijd een duidelijke tweede streep op een ovulatietest en dan maakt het niet uit waar ik zit in mijn cyclus. Helaas zegt dat niks. Ik heb er wel een keer één gedaan toen ik zwanger bleek te zijn en deze test knalde echt van het scherm.

Het klopt dus wel dat ze naast LH ook reageren op HCG, maar het lastige is dat je altijd wel een bepaald niveau LH in je bloed hebt zitten. Je kan beter een zwangerschapstest doen.

6. lisa1983, ik heb je topic verplaatst naar het juiste forumonderdeel.

7. happymama

had m liever gewoon onder onderwerpen gehad daar word meer naar gekeken

8. ik snap dat je dat handig vind maar we hebben niet voor niets forumonderdelen. Dit maakt het forum overzichtelijker. ;)

Op jou verzoek heb ik de andere geopend en zal ik deze sluiten.

Share This Page