Dames ...na meer dan 60 dagen ovutesten gebruiken heb ik gisteren EINDELIJK een positieve gehad. om 10h00 ongeveer was hij positief, vanmorgen nog positief. Nu zit het zo : * maandagavond geklust * dinsdag positieve test * woensdag positieve test nu wilde ik vandaag ( woensdag ) nog eens klussen, maar om de één of andere reden klapte mijn ventje weer toe, en lukte het niet. Ik kan hem er ook moeilijk toe dwingen. was het klussen van maandagavond voldoende? Heb ik kans op een zwangerschap?
heb trouwens net nog eens getest, en die is nog positief? dat wilt dus zeggen dat mijn eitje nog niet sprong ...en dus het geklus van maandag te vroeg zal geweest zijn zeker
Ik geloof dat het binnen 12-48uur na je -eerste- positieve test is. Heb je foto's? Misschien was je 1e niet helemaal positief nog? Anders heb je denk ik wel kans, sperma overleeft 2-4 dagen of zelfs langer in vruchtbaar slijm
Ohja en normaal is hij positief en is hij de dag erna weer negatief omdat je ei springt na 24-48 uur.
Dat hoeft niet altijd hoor, ik had ook 2 dagen knallers.. Ik denk dat je nog steeds kans maakt met het klussen van maandag, alleen was beter geweest vandaag nog s te klussen.. Afwachten nu
toen ik zwanger raakte was het achteraf gezien ook nog vóór een positieve ovutest, zaadjes kunnen tot een paar dagen overleven binnen dus je hebt zeker een kans door maandag