Dit zijn mijn testen van vandaag...ik had dinsdag nog een negatieve early test van de kV en vandaag deze.. Als ik het goed heb zit ik nu 10 dpo... Is dit betrouwbaar positief of ben ik nu blij voor niks😕
10dpo is nog vroeg. Over 2 dagen zal hij duidelijker moeten zijn. Ai dat eeuwig geduldig wachten valt niet mee. Maar voor nu lijkt het positief.
Zo waren mijn testen aan het begin ook en ben nu bijna 22 weken zwanger. Hopelijk worden de streepjes nog wat donkerder over een paar dagen, dan twijfel je vast niet meer. Toch vast gefeliciteerd !
De zgn valse strepen zijn meestal een stuk lichter dan jouw streepje. Voor nu is de test positief, maar zoals al gezegd is je bent erg vroeg met testen dus het kan helaas nog alle kanten op. Hopelijk gewoon de goede natuurlijk!
Ja dat klopt maar drie jaar geleden testte ik pas positief echt op NOD en nu al zover van te voren dus vandaar dat ik dacht Hmm zal het dan nep zijn maar blijkbaar maak ik nu al wel genoeg hcg aan maar ben me er van bewust dat ik als nog ongesteld kan worden... Alvast bedankt allemaal
Dit is geen vals streepje hoor. Dit is een zwanger-streepje Het is nog wel vroeg, hoop dat je over een paar dagen een dikke knaller hebt.
Dankjewel en vervelend he die onzekerheid ben eigenlijk wel benieuwd wanneer ik kan testen met de cb digitaal😁
View attachment 454322 Ooh wat erg testdrang vanochtend ook 1 gedaan omdat ik ook met ochtendurine wou kijken als die positief werd hoezo je maakt jezelf onzeker.. Maar met mijn 1e testte ik altijd slecht in de ochtend haha Maar hij stond er met 5 minuten weer net als de andere 2 😁 en die van dinsdag is negatief haha Wat wel typisch is dat ik met mijn 1e ook dinsdag negatief tesste en vrijdag positief hahaha en ook om 13:00 wel erg grappig
mij ook harstikke duidelijk hoor ik vind hem zelfs oplopen en dat terwijl dat nog niet heeft hoeft ik denk dat als je de cb digitaal doet hij 1-2 aan zal geven maar kan ook 2-3 zijn persoonlijk denk ik wel dat je die met zo een streepje wel zou kunnen doen