Ik weet het....7 dpo is vroeg maar ik had testjes liggen en het was te verleidelijk Een groot uurtje geleden getest en ik zie iets heeel vaags...
Ja is ook nog zo vroeg...geen geduld ik heb ook getest met supergevoelige casette van z&k maar die is negatief. Morgen nog een testje
Ik zie wel iets maar wanneer verscheen het streepje? Hopelijk heb je over een paar dagen een mooie duidelijke test.
Ik lijk ook wat te zien! Hopelijk geen indringer en komende dagen mooie oplopende tests! Spannend hoor 😄
Binnen de 5 min zag ik wel iets, om dan na 10/15 min. een beetje grijzig op te drogen. Ik hoop wel dat het geen indroger is aangezien ik binnen de 5 min. iets heel vaags kon zien.
Nog een foto, ik twijfel zo van deze keer. Binnen de 5 min zie ik iets....en dan na opdroging zie ik een vaag streepje. Zouden het dan toch indrogers kunnen zijn?
Ik zie ook wel heel licht een streepje hoor. Over paar dagen gewoon weer testen en dan kijken of het is opgelopen
Om 3u opgestaan om testen Ik was zo nerveus...Bij mijn miskraam 2 jaar geleden liepen mijn testjes heel traag op. En ik was bang dat het nu ook zo zou zijn. Met een bang hartje een testje gedaan en na 2 min. stond er al een al een streepje Hoop dat ze nu mooi blijven oplopen! Ook al is het een 5de het blijft spannend. Wie had dat ooit gedacht...Ik zal het nieuws maar lang voor mezelf houden want ze gaan on gek verklaren haha. 9dpo vandaag.