Hi, Een rare vraag, en waarschijnlijk weet ik het antwoord zelf wel, maar ik wil graag jullie mening. 8 augustus in de middag bloedverlies gekregen met een zwangerschap van 7+9 weken. Niet gigantische hoeveelheden verloren, maar voor mij voldoende om te weten dat het niet goed was. Geen vruchtje gespot, maar bij de echo afgelopen zondag bleek mijn bm al helemaal schoon. Gister hcg geprikt en dat was nog 114. Bloedverlies was zondag minimaal, en gister helemaal geen bloedverlies meer gehad. Nu was ik nu al begonnen met ovulatietesten, vroeg, maar puur om mijn "cyclus" deze ronde een beetje bij te kunnen houden. En ik heb genoeg liggen om even door te testen met ovulatietesten, dus waarom niet.. Nu is mij bekend dat ovulatietesten aanslaan op hcg en waren ze inderdaad al vrij duidelijk. Echter is de ovulatietest van vandaag duidelijker dan die van gister. Beide einde van de middag/begin avond gedaan. Echter lijkt het mij persoonlijk al vrij vroeg om al een eisprong te krijgen deze week? Hcg kan sowieso niet meer oplopen nu. Iemand hier ervaring mee? Op dit moment geen foto bij de hand, maar ben vooral benieuwd naar ervaringen en ideeën hierover. Liefs
Ik zou eerst je HCG eruit testen. Ze zijn niet betrouwbaar als je nog HCG in je lichaam hebt. als je een negatieve zwangerschapstest hebt, dan gaan beginnen met ovulatietesten.