Mooie oploop! Hopelijk snel een knaller ❤️ Ik heb net als jij, vandaag op 7dpo, een test gedaan met dezelfde uitkomst. Hopelijk loopt het bij mij ook zo mooi op
Jawel, dit is de mijne! Er is eventueel een groepje op het nod-forum, misschien vind je het leuk om daar mee te kletsen, maar voel je zeker niet verplicht.
https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/♡-nod-lijst-16-t-m-28-februari-2022-♡.720537/ geen idee of de link het doen, haha. Anders kun je kijken bij forum, het stukje ‘kinderwens’ en dan ‘nod’. Heeeeel veel verschillende lijsten. Zit zelf in de lijst 16 t/m 28 feb. Maar je hebt ook 1 t/m 15. Is maar net waar je in valt (of wilt vallen haha)
Ziet er goed uit! Weer mooi opgelopen. Bij mij knalden testen meestal pas rond 5 weken. Had een korte LF dus was dan vaak al dik 10 dagen over mijn nod heen. Het verschilt per persoon. Je vraagt hoe lang moet ik door, dat is natuurlijk helemaal je eigen keus! Je kan ook nu stoppen. Met de termijn echo hoor je hoe lang je nog moet hihi.
ze lopen inderdaad op… Ik vind het nog moeilijk te geloven!!! Heb ook nog niet veel symptomen. Ik hoop op een kloppend hartje, spannend allemaal zeg!!!! ik laat de testen maar voor wat het is nu. Hoe ver ben jij?
Niks moet, je testen zien er prachtig uit, zeker voor nod. ❤️ wat ik veel lees is dat dames geruststelling halen uit de clearblue digitale. Wellicht is dat nog een idee!
Die heb ik donderdag gedaan! Gaf 1/2 weken aan. Zo onzeker dat het niet blijft zitten, maar dat zal nog wel even blijven.
Hij is weer wat opgelopen. Ik vind de action testen sowieso niet fijn om de oploop mee te testen. Bij mij liepen deze heel langzaam op terwijl de Kruidvat 2 voor 5 veel duidelijker was in mijn eerste zwangerschap.
Kwaaltjes is geen pijl op te trekken. Hoef je niet onzeker van te worden hoor! Het is zo spannend. Het blijft afwachten. en dat is gewoon heel moeilijk.. Ben zelf niet zwanger! Maar wel meerdere keren geweest. Hier begonnen de kwaaltjes pas rond 5 week. En dan echt alsof je tegen een muur loopt.