Goedemorgen lieve dames, Vanochtend getest met de Kruidvat test, ik ben nu 12 dpo, ik denk dat de streep te licht is.. ik ben zo onzeker nu
Vind het meer een vlek dan een streep. Ook vind ik de kleur grijs ipv roze. Ik vind hem nog niet positief.
Hoe rot ik het ook vind om te zeggen, zou je op 12dpo na TP op 27 mei een donkerder streepje verwachten. Het is lastig wanneer mensen reageren welke niet weten wat een terugplaatsting in houd e.d. en daardoor valse hoop kunnen geven door ontwetendheid. (zag je post in het algemene topic). Nu hoop ik van harte, dat deze op loopt en je wellicht minder geconcentreerde urine hebt gebruikt.
Nee hoor eerlijkheid is het beste, ik had eergisteren ook met de Kruidvat getest maar hij was toen negatief, alleen de ultra vroege test gaf een licht tweede streepje, ik zit dan nu 6 dagen na terugplaatsing.
Ik heb nog een oploop gehad, eergisteren was de Kruidvat test negatief, alleen de ultra vroege test gaf een licht streepje, vandaag met de Kruidvat getest en die gaf ook licht streepje zie foto, dus morgen test ik weer met de Kruidvat dan pas kan ik zien of er een oploop is ja of nee