hoi even mijn verhaal erbij ik ben 5 sep bevallen van me dochtertje en 7 okt is er een comdoom gescheurt binnen 26 uur heb ik een morning afterpil genomen omdat het wel erg snel na de bavalling was en me lichaam eerst wat rust wilde gunnen, nu heb ik zo'n zwanger gevoel dat ik de 24e een test had gedaan deze was zeer licht positief die dag had ik een laatste controle bij de gyn nu was er op de inwendige echo verdikt baarmoederslijmvlies te zien en ze feliciteerde me omdat me test ook licht posi was, nu zijn de kwaaltjes veel duidelijker geworden en wilde kijken of de test al duidelijker was heb ik gister een test van clearbue gedaan die al een stuk duidelijker is geworden maar nu vraag ik me af of ik eigelijk al overtijd ben want ik weet nu nog niks over me cyclus alleen wanneer we sex hebben gehad ? ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Ik heb het niet zo op clearblue plus testen, doe anders even een kv 2v5 Vind je test moeilijk te beoordelen, maar als je gyn het al heeft bevestigd waarom doe je dan nog een test als ik vragen mag hihi xxx
hoi ik denk dat je niet zwanger ben en dat het vals positief is vooral omdat je schrijft 24okt een licht streepje te hebben nu ben je 6dagen verder en het is nog steeds heel licht. Ik bedoel het zou nu dan toch een stuk duidelijker moeten zijn
Hij had inderdaad nu wel duidelijk positief moeten zijn. Ik zou even een kruidvat test halen en dan geen met een +. Deze geven namelijk na afleestijd wel vaker een vals plusje!
Ik vind de test positief genoeg om te zeggen dat er een bevruchting is geweest MAP heeft zijn werk niet gedaan. Maar hij is wel weer te licht als je bijna een week geleden ook al licht getest had.
Ik had met de clear blue + altijd een lichte streep binnen de afleestijd. Zelfde als die van jou. Maar niet zwanger.
Vindt de test positief eigenlijk....je ziet toch duidelijk datde streep even breed is? Ik zou even naar het zk bellen en uitleggen dat je denkt zwanger te zijn en niet weet hoever je zou zijn...misschien willen ze wel bloedprikken?
ik denk niet positief. Ik had altijd zulke plusjes met de CB plus. Zelfs als je het voorbeeldfilmpje op youtube ziet van CB zelf, zie je dat als de test negatief is er zelfs een licht streepje ontstaat. Daarnaast zou na 24 okt de test echt wel donkerder moeten zijn.. maar misschien inderdaad even bloed prikken voor de zekerheid?
Mee eens. Ik heb ook vals positieve testen van CB gehad me Aar deze is toch al wel donkerder dan die valse van mij. Ik zou voor de zekerheid toch wel een KV 2v5 doen!
hij lijkt mij niet positief omdat de buitenste lijntjes aleen gekleurt zijn en binnen in de lijn wit zoals ik het kan zien op de foto
pff zo moeilijk te zeggen gezien ik geen ervaring heb met cb alleen met de digitale testen.. Misschien een idee om die eens te proberen? die geeft duidelijk aan zwanger of niet zwanger.. succes en laat weten wat het is geworden...
Hihi das wel heeeeul spannend, een maandje na je bevalling weer zwanger.. Je schijnt ook extra vruchtbaar te zijn. Zelf zou ik zeggen ga HCG prikken dan weet je het zeker. Denk dat je gyn dat zo doet (hihi ik moest er niet aan denken om al zo snel weer van bil te gaan.....auuuuwww...had ook ontstoken hechtingen gehad)
Kan het niet zo zijn dat de test nog reageert op hcg van je vorige zwangerschap? Dat verklaart wel het niet donkere lijntje want als 7-10 de bevruchting zou zijn geweest is hij nu nog wel erg licht.
Ik zie dat ook. Heb de foto ook vergroot op mijn tablet en ik zie twee buitenste lijntjes om een wit vlak. Negatief in mijn ogen. Even met een andere test testen TS. Liefst geen plustest.
hoi bedankt voor jullie reatie's ik moet er bij zeggen dat de test van 24 mogelijk een vals positieve test is geweest en deze test was echt binnen de tijd en echt blauw helemaal niet alleen de randjes maar ik heb de foto pas vanmorgen genomen en test gister gedaan dus hij is al een stuk opgedroogd hij was echt veel duidelijker en doen die nog nat was echt blauw heb ook een etos test gedaan en daar kwam ook een breede blauwe streep ik heb testen besteld die zullen morgen binnen zijn ben benieuwd of deze ook posi zijn dan. een andere mogelijkheid kan zijn dat ik 26 eisprong gehad heb en ook sex en dat ik nu nog ver voor nod zit ik wacht de testen van morgen wel af laat het jullie zeker weten.
Wil je dan ook voor ons een foto maken binnen de afleestijd? Want wij zitten nu dus klaarblijkelijk naar een foto te kijken die veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel later gemaakt is dan dat de test gedaan is. In dat geval is het door ons slecht te beoordelen natuurlijk. Alvast bedankt en veel succes met testen!
Jeetje dat zou wat zijn, de een is er nog niet uitgepoept of de ander nesteld zich al.. Maar zou wel super leuk zijn toch? ben benieuwd Al een niet-plus maar streep testje gedaan?