... en negatief helaas. Nu moet ik wel zeggen dat het pas de 2e ronde voor ons is EN ik weet dat ik geduld moet hebben (wat overigens best lastig is). Zou het zo kunnen zijn dat het te vroeg getest is? Dat ik alsnog overtijd kan raken en weer kan testen? Alle ervaringen zijn welkom!
Vanalles kan. Doordat je nog maar net bezig bent heb je zelf nog minder goed inzicht in je cyclus. Het kan soms wat verschillen. Bij mij verschilde de ovulatiedag en ook de lengte van de periode erna (lutale fase). Misschien is deze cyclus toch iets langer dan de vorige. Het kan zijn dat je daardoor te vroeg getest hebt. Ik zou nog een paar dagen wachten en dan eventueel opnieuw testen
Ik sluit me bij Bouwjaar aan. Een eisprong op cd 14 is volgens het boekje, maar dit is bij meer vrouwen niet, dan wel het geval. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Mijn eisprong kwam op dag 20/21 pas steeds, als je een late eisprong hebt, is je eventuele innesteling dus ook later en je positieve test dus ook ik testte heel licht posi op dag 29..
ik kan me aansluiten bij wat de damens zeggen.. Dit is voor mij ook de 2de ronde. In aug mn spiraaltje weg laten halen.. daarna netjes cyclus van 28 dagen en ineens deze maand weer duidelijk mn ei een paar dagen eerder gevoeld. Heb wel getest maar denk toch te vroeg. Er zit helaas niets anders op dan gewoon wachten en maar wachten.. en dat is zwaar! succes en hou on s op de hoogte