hoi heb net een testje gedaan en binnen 5 min een heeeel licht roze streepje echt heel licht bijna niet te zien hoop dat ie met de dag donkerder wordt
ik kan de nieuwe berichten niet zien hij blijft aangeven laatste bezoek 1 nov blijft dus gewoon hangen maarja de test van vanmorgen was al ietsje duidelijker nog wel heeeel licht en de kruidvat 2 voor 5 euro ook een licht roze streepje ben denk toch echt zwanger
ik kan geen foto maken mebatterijen zijn leeg ik zal morgen wel even nieuwe halen en dan plaats ik een foto van de test van morgen ochtend die zal iets duidelijker zijn hoop ik van deze kan ik nog geen foto maken denk is nog te licht
En zou het niet zo kunnen zijn dat die vage lijntjes nog van het hcg van je vorige zwangerschap zijn? Volgens mij blijft dat vrij lang in je bloed......of is de test al duidelijker? Heb je tussendoor een witte test gehad? Begrijp dat je het graag wilt maar hoop dat je straks niet teleurgesteld bent als het oud hcg blijkt te zijn.....heb je de gyn. daar nog over gesproken?
Hoi test is tussendoor negatief geweest en heb nu vanmorgen getest dus waarschijnlijk 3 dagen voor nod met kruitvat 2 voor 5 en die was licht positief wel heel llicht kan er nog geen foto van maken maar zal morgen ochtend nog een testje doen die eerdere testen zullen idd nog een restje zijn geweest ik had gelezen dat dat nog 6 weken in je bloed kan zitten ik laat het morgen wel even weten
Nou zeg maak nu eens een foto ...ook lichte streepjes moeten te zien zijn op een foto hoor.... En je testen zullen nu wel eens duidelijker moeten worden als je echt zwanger bent...
inderdaad als hij zaterdag licht positief was moet hij nu wel donkerder en goed zichtbar zijn hoor! ben ook erg benieuwd naar je foto van zaterdag en vandaag!
Ik ga voor morgen nieuwe batterijen halen en dan zal ik morgen een foto maken maar test van zaterdag was echt bijnaniet zichtbaar ik denk me verbeelding zelfs ik zit nu 3 dagen voor nod
Oh nu zijn het weer de batterijen ...... Ben eens benieuwd of we die foto ooit nog te zien krijgen...sorry maar je verhaal wordt steeds vreemder....
Nou sorrie hoor maar als je terug leest zie je dat me batterijen echt leeg zijn hoor ik heb het net een aantal keer met me tel geprobeerd maar het lukt niet ik stuur morgen ochtend een foto ik snap dat het allemaal een beetje vreemd klinkt maar voor mij is het ook vreemd laat het jullie morgen weten.
Ja het klinkt echt vreemd......als ik naar mezelf kijk was ik allang baterijen gaan kopen ..... Maar ik wacht af....
Of staartje nu die batterijen vandaag haalt of morgen daar wordt ze nu toch niet meer of minder zwanger van? Trouwens als haar vermoeden over haar NOD klopt, dan kan het perfect dat het toch nog te vroeg is om te testen. Heb tijdens mijn eerste zwangerschap ook vele vage lijnen gehad voor mn NOD en pas twee dagen ervoor knalpositief, zomaar ineens... Geduld is een mooie deugd hoor...