Haha ja snap ik maar je cb plus was ook behoorlijk duidelijk! Kv testen werken blijkbaar niet voor iedereen goed.
He he, duidelijkheid! Geen getwijfel meer, maar zekerheid! Ik heb overigens wel vaker gehoord dat je na een bevalling extreem vruchtbaar bent. Vandaar ook dat verloskundigen je ook vaak snel weer aan de anticonceptie willen hebben. GEFELICITEERD! Dat worden twee kids die binnen 1 jaar geboren zijn (toch?) Je bent nu toch ergens in juli uitgerekend? Een fijne zwangerschap gewenst!
Gefeliciteerd!! Die cb is wel erg gevoelig dat weet ik wel.....maar jij bent blijkbaar iemand die geen duidelijke positieve kruidvat krijgt...gek hoor. Maar nu weet je het zeker!
Daar kan je nie meer omheen he? Wat raar dat die kv zo licht was joh.. maar nogmaals proficiat, wel heavy hoor!
jeetje wat een comentaar allemaal eerst zeuren over de batterij en nu vind je het raar dat ts wel wat ziet doe eens normaal. ik zou denken dat je het haar niet zou gunnen. als je je ergens aan irriteerd doe dan deze topic niet meer volgen
Gefeliciteerd!!! En kan heel goed dat je op bepaalde testen niet reageerd, dat heb ik ook met eigen merkjes!
Wet niet of je het hele topic hebt gelezen voordat je deze conslusie trok Haar verhaal was vreemd zelfs zij gaf dit toe! En waarom zou ik dit topic dan niet meer mogen volgen.....? Daarbij is het allang afgesloten want ze is hartstikke zwanger....
Haha idd Be Happy! Heel bizar gewoon, je zou denken een test is een test toch! Blijkbaar eigenwijs lichaam hahahaha Lov23, dat is waar, je hoort er ook niet zo vaak volgens mij!
Van harte gefeliciteerd! Het is waarschijnlijk nog zodanig pril dat sommige testen het hcg nog niet kunnen detecteren. Lang leve de CB digitaal!