steken in lies en last rug

Discussion in 'Eerste symptomen' started by moppedoppie, Apr 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moppedoppie

Feb 7, 2008
    61
    0
    0
    hoi meiden
    Ben nu 2 dagen overtijd en een negatieve test verder...... Heb sinds een paar uur steken in me rechter lies en in me onderrug rechts! pijnlijk.
    beetjke ongi pijn lijkt het. Hebben jullie hier ervaring mee in het begin van een zwangerschap? Heb ook heel veel afscheidling heel waterig en doorzichtig af en toe wittig. Voel het ook soms lopen (ieeelllll) dit heb ik normaal nooit.KAn iemand me antwoord geven

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    heejj moppedoppie

ik heb gister positief getest en ik heb ook last van steekjes in me liezen ( meeste rechts) en last van me onderrug!
    ook veel afscheiding! precies wat je zegt ik voel het soms ook gewoon lopen!

heb je al een test gedaan?

succes verder!

Liefs Marije

3. moppedoppie

Feb 7, 2008
    61
    0
    0
    Hey Marijee
    heb vanmorgen weer getest weer negatief :( .
    Had de dokter al gebeld voor eventuele bloedtest maar dat doen ze niet( misschien een beetje snel hihi)
    Nu moet ik na het weekend testen van de dokter..... dat duurt zo lang.
    Vanmorgen met tanden poetsen ook bloeden dat heb ik normaal nooit ben zelf tandartsass en hou me tanden heeel goed bij. Maar zolang er geen duivels komen heb ik hoop! :) Heb je nog meer symptomen? Groetjes

4. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    wat balen dat je weer nagatief heb getest :(
    maar geen bloed geeft moed ;)

een vriendin van mij is 10 maanden geleden bevallen van een zoon en zei teste 1 week na haar NOD ook negatief.. en ging er van uit dat ze gewoon een maand had overgeslagen en de volgende maand weer testen want werd weer niet ongi en toen was de test wel positief! zonder het te weten was ze al 9 weken.

ik heb verder vaak last van maagzuur vooral als ik iets gekruids eet of te lang niet heb gegeten.
    en me tepels doen heel veel pijn.
    verder eigelijk geen symptomen.

ik zal voor je duimen dat je na het weekend wel positief test!

Liefs

5. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    1,886
    0
    0
    ...Hoi meiden begin nu ook wat last te krijgen van me lies af en toe wat steekjes (lijkt op een lichte blaasontsteking)...heb zojuist ook een inlegkruisje erin gedaan voor de zekerheid maar vindt dat het naar ongi gaat ruiken...mmm :(
    Me vriend zit me op te beuren van zolang het er nog niet is ,is het wel goed!...wel lief van hem!
    Groetjes

6. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    lastig he die onzekerheid?

ik heb dat ook erg vaak gehad en elke keer weer werd ik toch weer ongesteld!
    maar deze keer had ik het ook en zie me banner;)

dus meis geef de moed niet op!
    nog 4 dagen en dan weet je meer!

veel succes

Liefs

Share This Page