Ovulatietest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Shortyy, Mar 24, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shortyy

Shortyy Lid

Jan 8, 2019
    11
    0
    1
    Female
    Hi ik heb een vraagje, ik en mijn vriend willen voor een eerste kindje gaan en dacht laat me gewoon is voor de grap een ovulatie test doen deze was dus positief, nu vraag ik mij af kan het ook zijn dat ik misschien al wel zwanger ben? Ben wel ongesteld geweest maar dat zegt natuurlijk ook niet altijd iets zeker niet als het nog heel pril is. Bijgevoegd een foto van de test

Attached Files:

2. Smienaatje

Smienaatje Bekend lid

Feb 21, 2019
    771
    881
    93
    Female
    Geen idee, ovu testen kunnen reageren op hcg, maar als je een zwangerschapstest doet weet je het zeker.

3. Visje79

Visje79 VIP lid

Jan 9, 2019
    5,029
    5,934
    113
    Female
    Kan zeker idd, vaak genoeg gehoord. Wanneer was je laatste menstruatie? Als je zwanger bent blijven de ovutesten positief en gaan enorm knallen. Snellere manier om erachter te komen is uiteraard een zwangerschapstest doen :)
    Wel erg toevallig dat je op of tegen je LH piek aan deze random test doet, dus scenario zwanger zijn vind ik heel aannemelijk! Spannend

4. Shortyy

Shortyy Lid

Jan 8, 2019
    11
    0
    1
    Female
    Mijn laatste menstruatie was 10 maart maar mijn cyclus schommelt een beetje, ik ben een paar dagen al misselijk en niet lekker.. het is voor mij allemaal nieuw en indd wel toevallig dat ik precies vandaag die test heb gehaald en heb gedaan

5. Visje79

Visje79 VIP lid

Jan 9, 2019
    5,029
    5,934
    113
    Female
    Als LM 10 maart was dan heb je nu wrsch toch gewoon een positieve ovutest die reageert op LH. Dus vanavond en morgen (en als je nog zin hebt overmorgen) seks en dan over twee weken een zwangerschapstest doen!

6. Shortyy

Shortyy Lid

Jan 8, 2019
    11
    0
    1
    Female
    Okee dankjewel, helaas is dat niet mogelijk we hebben maar 1x in de maand de mogelijkheid

7. Mim89

Mim89 VIP lid

Jan 29, 2019
    10,434
    8,960
    113
    Female
    Denk idd ook dat de test gewoon reageert op lh aangezien je laatste menstruatie 2 weken geleden begon.

Share This Page