KV 2v5 Indrooglijntje

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by sweetlove80, Dec 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    1,097
    398
    83
    Female
    Noorden van Holland
    Ik hoorde juist altijd goede verhalen over zw kv 2v5.
    Ik getest vandaag, onregelmatige cyclus. Hele natte vagina, al op dag 52 (langste cyclus was 44).
    En een hele droge vervelde huid op voorhoofd en achter in nek met bruine plekjes.

Dus ik testen, d8 dat ik na 2min iets vaags zag, weggelegd en weer gekeken later. zag ik dus een licht streepje, lijkt idd wat donker dun streepje
    Na wat googlen en op de site kwam ik er achter dat dit dus indrooglijntjes zijn
    helaas kan ik geen foto plaatsen.

Heb zoveel KV 2V5 versleten afgelopen jaar maar ze bleven allemaal omo wit zelfs een dag later als ik ze wel eens uit de prullenbak viste:)

Jammer dacht zo dat KV 2v5 dat niet hadden:$

2. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Misschien een stomme vraag maar waarom heb je de test na 2min weggelegd. Als het goed is, mag je tot 10min kijken. Na 10min is de test niet meer geldig.

Heb ook 2x gehad dat ik indrooglijntjes kreeg met kv testen, waarvan ik wel eerst dacht zwanger, maar nee gewoon vage rose streepjes die niets betekenden :(

Maar bij jou hoeft het dus geen indrooglijntje te zijn he, kan net zo goed een vaag zwanger streepje zijn, want nog altijd testen anderen echt positief met die testen. Over 2 dg nog eens testen meid, hoop dat het raak is voor je! :)

3. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    1,097
    398
    83
    Female
    Noorden van Holland
    Omdat ik weg moest haha dus dacht ach anders had ik wel een streep gezien.
    Dus weg gezet vandaar

Maar hoorde dat het ook reageert op eisprong, omdat ik zulke lange cyclussen hebt wie weet? pfff
    idd testen over 2dgn

4. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Oh zo, dacht al huh, testen en dan na 2min wegleggen :p

Stel je voor, dat het wel een zwanger streepje is, oeeeh spannend zeg. Ik had er echt wel nog een achteraan gegooid in de avond, maar thats me :D

Ja lees ook vaker dat zwangerschapstesten reageren op een eisprong, maar hoop dat het voor jou niet zo is en dat je vet zwanger bent!!!

5. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    1,097
    398
    83
    Female
    Noorden van Holland
    Hoop ik ook ja..nou had die 2e vrijdagmiddag gedaan en toen was die omowit

Share This Page