ik heb nu al tussen de 3 en 4 weken allemaal plopjes die de baby maakt maar waneer gaat het over in schopjes? groetjes ingrid
Dat verschilt per zwangerschap. Ik voelde met 15 weken hele zachte plopjes en met 21 weken begon ik echte schoppen te voelen. Maar dat is best vroeg, de meeste vrouwen voelen het volgens mij pas later?
Met de eerste voelde ik het met 16 weken, en bij deze voel ik nog steeds niks.. oops maak me zorgen )
Ik voelde het ook met 15 weken. Maar dan zo ook wel weer een paar dagen niets. Nu voel ik het wel steeds beter, dat is echt leuk
HI... Bij de eerste met 16w 3d... en een week later kon mijn vriend het ook al voelen...! Nu voel ik al sinds vorige week plopjes.... en ook nu heb ik weer een voorliggende placenta..... Maar blijkbaar maakt dat bij mij niet zoveel uit....! xxmona
met onze dochter voelde in in week 14 de plopjes en in week 18 voelde ik kleine schopjes.. en nu .... gaat ze als een dolle tekeer ... ! heb vanaf week 15 a 16 alle dagen haar gevoeld.. maar heb ook een voordeel , mijn placenta ligt achter de baarmoeder , daardoor kan ik haar beter en sneller voelen... !
Klinkt onwaarschijnlijk, maar ik voel mijn kindje heeeel zacht al met 11/12 weken. Ik heb er al 1 dus weet hoe het ongeveer voelt. Maar met de eerste met 16 weken.
Ik voel sinds een week ongeveer, iets, ik kan het niet beschrijven wel heel laag in me onderbuik, dat is zeker normaal? Echt schoppen voel ik nog niet, en me mannetje voelt nog helemaal niets
ik voelde het ook pas met de 18 weken zoiets en dan denk je WOW! en nu wordt ik er soms gek van als ze s'nachts begint met woelen en schoppen en slaan! hahaha maar het blijft bijzonder! vind het heerlijk om haar de hele dag door te voelen want het is een ontzettend actief meisje!
Ik heb soms het idee dat ik iets voel, lijken wel belletjes die ploppen Maar pas sinds 3 dagen, en ik heb het nu 2 keer gevoeld.
hey hey ben nu 17 weken en 1 dag. ikzelf voel de beeb al een aantal dagen. Wanneer andere mensen willen voelen is t weg hihih nu al zon ondeugd daar zijn we klaar mee xxxx
Hoi Toen ik 14 weken was heb ik onze baby gevoeld. hele kleine blobjes, maar daarna eigenlijk niet meer. Vanmorgen lag ik in bed met opgetrokken knieen beetje duwen enz denk misschien voel ik wel iets, maar helemaal niks... Is dit raar? Of komt dit gewoon nog?! ( t is wel de 1e) Liefs Danielle
Hoi, met 14 weken voelde ik de baby voor het eerst draaien/schuiven. Sindsdien eigenlijk dagelijks, maar dat had bij mij erg te maken met het feit dat mijn buik erg klein is en de baby dus niet zoveel ruimte heeft... werd bij de echo maar weer eens bevestigd... Met een week of 18 waren de schopjes ook van buiten voelbaar en twee weekjes later ook zichtbaar, Draaien van de baby was voor mij ook erg pijnlijk, omdat ze zo krap lag, maar sinds een paar dagen is mijn buik ineens heel erg aan het uitdijen en doet het gedraai me niet zo'n pijn meer. Gelukkig maar... ik zat al te wachten tot het moment dat mijn (iets te sterke) buikspieren het gingen begeven.... Maar goed, bij mij is dat allemaal erg vroeg. Schoppen schijn je rond de 20 weken te gaan voelen en pas vanaf 25 weken zeggen ze dat het van buiten voel- en zichtbaar moet zijn...