Zou het! of toch niet!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door belliebel, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hallo allemaal!

Afgelopen jaar heb ook ik hier erg veel gezeten. Ondertussen hebben we een lekker manneke van 5 maanden oud. Tot 2 weken geleden hadden manlief en ik een ongelukje met het condoom. Achteraf heb ik eens berekend, en wat blijkt. De nacht van 24 op 25 juni geklust, en 25 juni was mijn meest vruchtbare dag. Vorige week donderdag 1 juli was ik nog eens met de calculator aan de slag gegaan hier bovenaan de site, had die dag veel last van steekjes. Toen zag ik opeens staan Innesteldag: 1 Juli.
    :$, toen bedacht ik mezelf opeens, dit zou dan wel eens het innestellen kunnen wezen.

Nou wil ik mezelf er niet al te druk over gaan maken, want als ik zwanger blijk te zijn, dan is dat zo en is het welkom. Maar toch dwalen mijn gedachtes regelmatig af. Ik wil mezelf niet gek gaan maken dat ik allerlei kwaaltjes zou gaan voelen. Wat ik nu vooral heb is wit verlies, niet heel veel. Borsten zijn wel wat volle/gevoeligerr geworden (mja dat heb ik altijd als mijn ongi eraan zit te komen, of zou het toch van een eventuele zwangerschap zijn. Heb steekjes onderin tegen mijn lies aan, dat herken ik ook wel van mijn vorige zwangerschap. Over misselijkheid kan ik nog niet echt spreken. Witte puntje op tepels, herken ik ook van de vorige keer.

Nou moet ik aankomende zaterdag ongi worden, heb voor mezelf al gezegd dat als ik dinsdag nog niet ongi ben, ik ga testen. Maja je snapt het wel, ben natuurlijk razend nieuwsgierig aan het worden. mijn gevoel zegt dat het wel eens raak kan zijn, maar durf mijn hoop er niet op te vestigen.

Pfff wat duurt wachten lang zeg!

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    spannend bellie haha ik ben zo benieuwd.

3. Hey bellie, wat ziet mijn oog!

Stiekem ben ik ook niet echt gerust op mijn zogenaamde ongie (bruinverlies) hoor!

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi het zou allemaal wat zijn toch:D. We wachten (on)geduldig af:D

5. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    LOl, herken hier veel in dit verhaal. Wij wilden sowieso vanaf de zomer (volgende cyclus dus) opnieuw beginnen voor een tweede kindje. Nu vorige maand een "ongelukje" gehad; was wel niet in mijn vruchtbare periode en er dus ook niet teveel bij stilgestaan. Nu 2 weken geleden bruinverlies gehad (wat ik nooit heb tussen mijn menstruaties door), steken in de lies, vlagen van misselijkheid... Ik zou het echt wel gek vinden moest het zo zijn, kan nl ook door het warme weer komen, maar stiekem zit het toch in mijn hoofd.
    Moet morgen ongesteld worden, dus wel zien wel. Is het zo dan is het goed omdat we toch een tweede kindje wilden, is het niet zo ook geen probleem, dan beginnen we volgende maand :)

6. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

thja als het wel raak is dan zou je het een geluk bij een ongeluk kunnen nomen:D

Deel Deze Pagina