Dag allemaal, mijn NOD is voor 12/1, dus in principe kan ik vandaag een vroege zwangerschapstest doen. Nu heb ik per ongeluk bij sensitest de zwangerschapstesten van Babi besteld (dipsticks), die je blijkbaar pas op de dag van je NOD kan doen. Ik was eigenlijk van plan om de vroege testen te bestellen. Ik kan niet langs de apotheek vandaag wegens m'n werk, dus heb ik over de middag snel even getest met de dipsticks die je dus pas eigenlijk vanaf je NOD mag gebruiken. Na een paar minuten verscheen er een licht maar duidelijk streepje. Natuurlijk zit ik me nu gek te maken: betekent het iets of heb ik gewoon te vroeg getest, of ... ? Maar goed, ongeduldig als ik ben heb ik dus ook een ovulatietest gedaan, omdat ik die nog liggen had. Zo een test wordt nl ook in bepaalde gevallen positief als je zwanger bent. En ja, die werd snel duidelijk positief (zoals wanneer je eisprong gaat komen). Wat denken jullie? Mag ik beginnen hopen?
Ik kan jammer genoeg nu geen foto nemen. Het zou inderdaad makkelijker zijn voor jullie om te beoordelen ...
Misschien dat de bevruchting eerder geeft plaats gevonden, dus dan kan je misschien al een goeie test hebben. Anders morgenochtend nog ff proberen en dan weet je zeker of het een duidelijke ja is. Wachten is erg lastig he
Ik heb m'n ovulatie kunnen detecteren met een ovulatietest, en volgens die test zou ik nu 4 dagen voor m'n NOD zitten, dus op schema. Pfffff... ik loop al de ganse namiddag hyper nerveus rond. Donderdag ga ik nog es een testje doen, met ochtendurine.
vanochtend nog es een positieve ovulatietest. Morgen doe ik een nieuwe zwangerschapstest. Is de zwangerschap pas zeker als je NOD voorbij is, of speelt dat geen rol?
Het hoeft geen rol te spelen, maar kan natuurlijk wel. Lastige van vroeg testen is dat je wist dat je zwanger was als je "gewoon" ongesteld wordt. Maar het hoeft natuurlijk niet mis te gaan.
Na je NOD kan het alsnog misgaan maar de kans is na je NOD al aanzienlijk kleiner, heb ik gehoord Zou vandaag lekker een testje doen!
Mijn NOD is pas zaterdag ... Ik doe morgenochtend wel nog een zwangerschapstest, en hopen dat die een al wat feller streepje heeft. Hopelijk slaap ik volgende nacht wel wat beter, want heb er wel van wakker gelegen (zou het, zou het niet) ...
Vanochtend nog es een zwangerschapstest gedaan, en er kwam al sneller een twee streepje, dat ook veel duidelijker zichtbaar is dan 2 dagen geleden. Straks nog es langs het Kruitvat voor een extra test, van een ander merk. Ik gebruikte nl tot nu toe de testen van Babi (sensitest) dus een extra check kan ik wel gebruiken.
Heel erg bedankt. Ik durf pas zeker zijn na m'n NOD eigenlijk, maar het is wel een echt duidelijke streep !
Net nog een clearblue digital gaan halen. Hij geeft aan 'zwanger' en '1-2'. Mijn vriend zal nogal schrikken, als hij straks thuiskomt van z'n werk .