wat te doen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by sappie1988, Jan 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sappie1988

sappie1988 Nieuw lid

Jan 10, 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 sappie1988, Jan 10, 2013
    Last edited: Jan 10, 2013
    goede dag dames,

ik ben hier nieuw en zit met een aantal dingen misschien dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

mijn vriend en ik willen heel graag een kindje.
    mijn laatste menstruatie was 16 november toen ik de pil slikte. ik ben toen met een nieuwe strip begonnen op 20 november tot 29 november. daarna gestopt met de pil.
    normaliter had ik een normale cyclus.
    op 2/3 december had ik een bloeding t/m 7 december. met veel klachten pijn in onderrug,rare steken in de buik, hoofdpijn.
    op 31 december als het goed is had ik ongesteld moeten worden. dit is echter niet het geval .. op 27 december en 28 december had ik bruin tot zwarte afscheiding. zou dit een innesteling kunnen geweest zijn?
    ik blijf maar zwangerschapskwaaltjes hebben, misselijk, heel erg moe,pijn in buik etc.
    ik ben begin december naar de HA geweest voor bloedonderzoek en hcg te testen. maar alles was goed.
    heb al een aantal testen gedaan maar blijft negatief..
    kunnen jullie mij raad geven?

bedankt alvast.

vriendelijke groet van een onzekere vrouw.

2. Steph80

Steph80 Bekend lid

Apr 26, 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Het zou kunnen dat je nog aan het ontpillen bent. Toen ik stopte met de pil werd ik na m'n laatste onttrekkingsbloeding pas na 10 weken "echt" ongesteld. Daarna duurde het weer 8 weken en voor er weer een beetje structuur in zat was ik zo een paar maanden verder.

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38

Dit dus;)
    En je bent begonnen aan een nieuwe strip en toen plots midden in die strip gestopt..dit is ook een beetje een "aanval" op je lichaam.
    Daarom snap ik ook niet zogoed waarom je HA meteen een bloedtest gedaan heeft want mijn eerste echte menstruatie kwam pas op dag 38 en ook ik had tussendoor een bloeding gehad.
    Iedereen die stopt met de pil gaat meteen uit van een cyclus van 28dg maar helaas werkt dat zo niet.
    Het enige wat je nu kunt doen is afwachten want eigenlijk kan niemand zeggen wat er nu met jou lijf gebeurd.

Succes!!

4. sappie1988

sappie1988 Nieuw lid

Jan 10, 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel voor je reactie. nee ik ben naar de ha gegaan. toen ik nog niet gestopt was met de pil. ik had toen klachten van duizeligheid, heel moe etc. vandaar dat ik die bloedtest gehad heb.

Share This Page