Licht positieve zwangerschapstest na bloedverlies met stolsels

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door NewMamma, 15 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NewMamma

NewMamma Lid

22 mei 2017
    38
    25
    18
    Vrouw
    Hoi meiden, even wat tips gevraagd. Heb een dochter van bijna 8 maanden en we willen nu gaan voor een tweede!

Op 2 en 3 december heb een positieve ovulatie getest met clearblue digital. Op 4dpo had ik wat donker bruinverlies. De opvolgende twee dagen weer. Twee dagen later veegde ik een beetje rood bloed, ging ik even 'graaien' en vond ik duidelijk rood bloed met stolsels. Daarna niks meer van gemerkt. Ook geen bruinverlies meer. Mijn gevoel zegt dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden maar is afgestoten. Vanmorgen, op 11dpo toch een kv 2v5 test gedaan en zag ik een licht streepje. Ik wil niet te hard juichen want sluit een vroege miskraam niet uit vanwege het bloed dat ik eerder had.

Toen ik zwanger wilde worden van mijn dochter had ik trouwens ook last van bruinverlies, behalve die keer dus dat ik zwanger werd van haar (mbv clomid). Als ik gewoon had gewacht en geen test had gedaan wist ik niet beter dan dat ik - net als toen - ongesteld zou worden. Maar nu heb ik een positieve test gezien en zit vol met spanning pffff wil zo graag mijn dochter wakker maken en zeggen dat ze grote zus wordt! Niet dat ze dat begrijpt haha maar goed. Heb trouwens pcos en deze cyclus had ik pas op cd 69 en 70 positieve ovulatietesten.

Is er iemand die dit herkent, tips heeft of mij een hart onder de riem kan steken?

Liefs, NewMamma

2. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Onzeker maakt bloedverlies hè?

Wat het rode bloedverlies met stolsels is, durf ik niet te zeggen.
    Je maakt pas hcg aan als het vruchtje is ingenesteld in je baarmoeder. Dus als je een positieve test hebt, zit je vruchtje daar!
    Daarnaast heb ik vorige ronde een vmk gehad en de test is met een paar dagen van een streep naar wit gegaan. Ik kan me niet voorstellen dat als er zo vroeg iets fout gaat, dat je nu een positieve test hebt.

Ik zou er lekker van uit gaan dat je zwanger bent. Doe over 2 dagen nog een testje en kijk of hij oploopt. Misschien haalt dat wat van je onzekerheid weg!
    En.... Gefeliciteerd!

3. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.839
    113
    Wat vervelend dat je niet echt duidelijk hebt nu. Er zit niets anders op dan over twee dagen nogmaals een testje er tegenaan te gooien. Als hij dan donkerder is geworden dan kun je er vanuit gaan dat je zwanger bent.

De testen van de kv2v5 zijn trouwens erg gevoelig. Dus zelfs als het toch vroeg mis is gegaan kunnen ze nog licht positief zijn. Ze zullen dan alleen wel snel weer negatief worden.

Heb je een foto van je testje trouwens?

4. NewMamma

NewMamma Lid

22 mei 2017
    38
    25
    18
    Vrouw
    Bedankt voor jullie snelle reacties meiden.

@Miss M jammer dat je een vroege miskraam hebt gehad. Op welke dag testte je positief en wanneer was het weer wit? Ik kan nog niet geloven dat ik 'blijvend' zwanger ben, heb toch een onderbuikgevoel zeg maar..

@bozoe ik heb idd al vaker gehoord dat mensen voor nod licht positief testten en daarna negatief waren. Dat is dus waar ik voor vrees.

Zit dus niks anders op dan rustig 2 dagen af te wachten en dan opnieuw te testen en kijken of het dan donkerder wordt. Hier even een upload van mijn test van morgen (6 uur):

Bijgevoegde bestanden:

5. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Bloedverlies met stolsels van 4-8 dpo lijkt me geen vroege miskraam. Lijkt eerder het opschonen van je baarmoeder dan oid. Heb wel een beetje hoop voor je en je test ziet er goed uit. Gewoon komende dagen doortesten.

6. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    Ik vind je test er hoopvol uit zien!
    Ik heb afgelopen maand een vroege miskraam gehad, Ik was rond 9 dpo begonnen met testen en had steeds hele vage lichte streepjes.. na het uploaden hier op het forum waren ze niet eens meer te zien.
    Uiteindelijk op 12/13 dpo toch wat duidelijkere streepjes waardoor ik het begon te geloven
    Op 14 dpo toch echt ongesteld geworden en 5 dagen later een witte test.
    Maar mijn testen waren echt nog lichter dan die van jou, zelf die van 13dpo! Dus ik vind jou test er wel hoopvol uitzien voor 11 dpo.
    Het bloedverlies kan heel veel verklaringen voor zijn, ik duim voor je!

7. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Dat is inderdaad het nadeel van het vroege testen. Als het nog misgaat en je had niet getest was je gewoon ongesteld geworden. Even afwachten en inderdaad over 2 dagen nog een keer testen!

8. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Wat een onzekerheid Newmama. En ja vroeg testen is een ding.. al is er zeker iets gaande. Succes met afwachten

9. NewMamma

NewMamma Lid

22 mei 2017
    38
    25
    18
    Vrouw
    Zo, bedenkt iedereen. Heb vandaag veel voor afleiding gezorgd en mezelf voorgenomen niet eerder dan zondagochtend te testen. Heb me wel constant afgevraagd wat die bloeding nou geweest kan zijn maar voorlopig blijf ik positief en hou ik het op opschoning van mijn baarmoeder. Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte! (Stiekem wil ik er morgenochtend weer een testje tegen aan gooien maar ik heb niks in huis :roflmao:)

Sweety30, bozoe en Pink06 vinden dit leuk.
  10. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Op dinsdag positief getest. Op donderdag zette de mk door, op vrijdag was de test al lichter en op zondag wit.

11. MarlousAnne

MarlousAnne Actief lid

8 nov 2012
    296
    94
    28
    Ik had dit ook vorige ronde.. uiteindelijk is mijn test 3 dagen positief geweest. Van de 1 op de andere dag was de test een stuk lichter. De dag daarna brak mijn menstruatie helemaal door.
    Gelukkig de ronde erna weer zwanger, nu 7 weken! Hoop dat het voor jou goed uit pakt!

English vindt dit leuk.
  12. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Ik vind het een mooie test voor 11 dpo. Zo te zien heb je je kunnen inhouden vanmorgen. Zou mij niet gelukt zijn :rolleyes:
    Ben benieuwd hoe hij er morgenvroeg uitziet!

13. NewMamma

NewMamma Lid

22 mei 2017
    38
    25
    18
    Vrouw
    @Bioluun ik heb weer veel afleiding gehad vandaag en dan gaat het echt een stuk makkelijker. Nu alleen nog een nachtje slapen en testen bij het wakker worden. Ik hoop dat ik goed kan slapen :D

@Miss M ik hoop dat het hier allemaal goed komt en dat jij snel weer zwanger mag zijn!

@MarlousAnne ik heb jouw topic even doorgelezen en het komt idd heel erg overeen met mijn situatie. Jammer dat je menstruatie toch doorbrak maar gelukkig ben je alweer zwanger! Klopt het dus dat jouw menstruatie op 14dpo kwam? Spannend, dan moet ik tot maandag (of misschien wel dinsdag) wachten..

14. NewMamma

NewMamma Lid

22 mei 2017
    38
    25
    18
    Vrouw
    Net een test gedaan, ik vind hem aardig oplopen! De onderste is van vandaag, wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

YasmijnN, Ukkie1, Sweety30 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Supermooi!! Gefeliciteerd!!!

16. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Super mooie test!!

17. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Dat lijkt me wel duidelijk! Gefeliciteerd !!

18. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Gefeliciteerd! Heel mooi opgelopen :) dochter al wakker gemaakt? ;)

19. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd!! Supermooie test!
    En dank je wel! Komt vast wel goed! Ik heb een paar dagen terug ook weer een positieve test in handen gehad :)

Anouk vindt dit leuk.
  20. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Gefeliciteerd! Goed opgelopen.

Deel Deze Pagina