Hi iedereen, Ik zie natuurlijk mega veel testen voorbij komen op dit forum waarvan een deel voor de NOD gedaan worden, meeste zo rond 10-12 dpo. Ik vroeg mij af of die meestal met een early- of normale test zijn gedaan? Ik denk dat ik me vooral af vraag of de kans op zwangerschap nog aanwezig is als ik met een earlytest negatief test op bijvoorbeeld 10 dpo, of dat er ook genoeg mensen zijn die met een early pas rond de NOD positief testen?
Een early hoort normaliter eerder positief uit te slaan bij een vroege test. Echter kan de innesteling nog plaatst vinden op 10dpo dus zal je dan nooit positief testen. Op nod zal het 100% betrouwbaar zijn. Ikzelf heb wel 2x op 11dpo een heeeel licht streepje gehad.
Hier normale en early gedaan. Predictor early en Kruidvat 2 voor 5 euro. Bij mij waren ze beiden positief op 9dpo dit keer. Ze waren beiden niet positief op 8dpo. Dus in mijn geval was de early niet sneller positief deze keer. De vorige twee keer op 8 en 9 dpo dacht ik. In elk geval ook rond die tijd. Toen zag ik het wel wat beter op de early. Een beetje verschillend dus hier…
Dank voor je reply, wat ik me dan dus af vraag is of je op 11 dpo een positieve test met een early of normale had?