2 vraagjes

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Zhilla, Apr 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zhilla

Zhilla Actief lid

Apr 2, 2012
    303
    0
    16
    Ik werk fulltime
    Leeuwarden
    Ik heb twee vraagjes. Ik lees op internet dat je het beste op je linkerzij kan slapen, maar ik lig het liefst op mijn rug. Als ik op mijn zij ga liggen begint mijn heup pijn te doen. Kan ik gewoon op mijn rug blijven slapen??

Mijn tweede vraag. Ik heb sinds 2 a 3 dagen ineens allemaal kleine rode bultjes op mijn buik. Vooral bovenin mijn buik, onder mijn borsten, en aan de zijkant. Het jeukt af en toe, niet heel erg. Heeft dit met mijn zwangerschap te maken??

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

Ja je mag op je rug blijven slapen, op internet lees je dat dit wordt afgeraden omdat je dan op de grote bloedvaten ligt maar als die afgekneld worden wordt je vanzelf wakker omdat je licht in je hoofd wordt en draai je naar de zij zijn de klachten daarvan ook weg en is de doorstroming weer goed, dit kan geen kwaad voor de baby, omdat je er vanzelf wakker van wordt.

Ben je ander wasmiddel of andere producten gaan gebruiken? Daarvan kan uitslag komen maar ook van de zwangerschap onder invloed van de hormonen.
    Mocht het erger worden ga dan even langs de huisarts.

Groetjes Ineke

Share This Page