licht postief en daarna bloedverlies.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door E82, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. E82

E82 Actief lid

15 jun 2011
    306
    0
    16
    Hey Dames

Even het volgende;

Nu had ik zondag getest negatief, gisterochtend was hij licht postief.
    Vanocht was hij al iets duidelijker. (testen van kruidvat 2v5).
    Maar nu kreeg ik aan het eind van de middag vage rare buikpijn en begin ook bloedverlies te krijgen. Zal ik dan toch ongesteld worden?
    Wie heeft dit ook meegemaakt?

2. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik heb het vorige maand gehad. Zal bij mij een vroege miskraam zijn geweest, dat is wel het nadeel van die vroege testen. Ik hoop voor jou dat het een bloeding is die wel meer vrouwen hebben, andes even mee naar de ha gaan.

Succes

3. Melodios

Melodios Actief lid

28 okt 2010
    196
    0
    0
    Misschien innestelingsbloed?? Of zou het daarvoor te laat zijn.. Weet het ook niet, zou gewoon n dag of twee afwachten en ben je dan nog niet ongesteld, nog een testje er tegenaan gooien..

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Heb het zelf nog niet mee gemaakt maar zoals ik hier op het forum lees kan het twee kanten op, of t is een vroege miskraam of t is gewoon een innestelings bloeding! Ik hoop natuurlijk op t laatste :D! Misschien kun je anders vandaag nog eens testen om te kijken of t streepje er nog zit?

5. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ik heb bijn mijn vorige zwangerschap ook bloedverlies gehad. Dit was een dag nadat ik positief testte. Het bloedverlies heeft 4 dagen aangehouden. Maar alles was goed!

6. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik heb vorige maand ook licht positief getest met kruidvat 2v5 op mijn nod. De volgende dag werd ik alsnog ongesteld.
    Of dit mijn gewone menstruatie was of dat er toch iets heeft gezeten? dat blijft de vraag...

7. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Dat is helaas het nadeel van vroege testen. Dat het dan alsnog verkeerd gaat bij de celdeling en je alsnog ongesteld word. Daarom is het percentage miskramen ook zo hoog (rond 40/50%) Alleen in veel gevallen weet een vrouw niet eens dat ze zwanger zijn geweest..

Hoop voor je op het laatste natuurlijk, een kleine bloeding kan altijd en is ook erg normaal. Helaas kan het ook een andere kant op weet ik uit ervaring. Kga voor je duimen meid!

8. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Misschien stelt het je gerust.. bij mn eerste zwangerschap had ik in de eerste week na mn positieve test ook wat bloedverlies.. en later bij 3 mnd zwangerschap nog eens.

En mn kerngezonde zoon is het bewijs dat het niet altijd hoeft te betekenen dat het mis is... de VK hield het op een gesprongen bloedvaatje o.i.d. Sterkte en hopelijk is het goed!

9. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Heeft je bloedverlies nu ook doorgezet dan?

Deel Deze Pagina