Licht projecterende schildpad (of ander dier) met muziek.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Vioow1992, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vioow1992

Vioow1992 Actief lid

27 nov 2012
    248
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wij willen graag voor ons dochtertje een lichtprojecterende schildpad (of ander dier) met muziek kopen. Deze projecteert sterretjes en andere figuurtjes op de muur en / of op plafond:). Je kan er ook nog een muziekje bij aanzetten. Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft? Werkt dit echt rustgevend gevend of juist niet? :(

Dit is ongeveer wat ik bedoel:

2. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Ik heb zoiets gehad van Winnie de Pooh. Zoonlief vond de lichtjes zo mooi dat hij helemaal niet meer ging slapen. Haha!

3. Vioow1992

Vioow1992 Actief lid

27 nov 2012
    248
    0
    0
    Haha ja dat dacht ik dus ook al. Het kan ook zoveel indruk geven dat het kindje juist niet meer kan slapen. Daarom eens even vragen wat de ervaringen zijn :p

4. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik weet welke je bedoelt, ik heb er ook eentje. Hele mooie muziekjes voor het slapen gaan (klassiek- en natuurgeluiden in een vaste volgorde) en daarnaast wordt er inderdaad licht geprojecteerd door de sterren. Het geluid en licht wordt steeds zachter. Werkt bij ons als een tierelier en hoort helemaal bij het slaap-ritueel. Ik geef hem ook altijd mee als hij uit logeren gaat, hij valt er zo heerlijk door in slaap (en snel!). Ik hoef niet meer bij hem te blijven ofzo, hij kijkt naar het licht en luistert naar de muziek en dan is hij zo vertrokken.

Ik heb deze: Chicco Projector Sterrenhemel Roze 568738 (maar in het blauw).

5. Vioow1992

Vioow1992 Actief lid

27 nov 2012
    248
    0
    0
    Wel fijn dat jullie er zoveel hulp aan hebben. Vanaf welke leeftijd had jullie kindje dit??

6. evelientjuhh

evelientjuhh Actief lid

25 apr 2011
    131
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij onze oudste staat zo'n kever die sterren projecteerd, geen muziek verder. Je kunt hem instellen, heeft 4 standen: geel, groen en blauw licht of afwisselend. Gaat na 3 kwartier uit. Onze zoon ligt altijd nog wat te kletsen of te spelen en valt daarna heel rustig in slaap. Wij gebruiken hem al vanaf zijn geboorte. We zetten hem wel alleen aan voor de nacht, dus niet voor zijn slaapje 's middags! Hier ook in het slaapritueel ingebouwd dus. Samen de kever aanzetten..!

7. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Wij hebben deze ook. Eigenlijk voor onze zoon van 1 maand maar we hebben ontdekt dat onze dochter er heel relaxed door in slaap valt. Bij haar doe ik alleen de sterrenhemel aan en niet de muziek, maar dat werkt als een tierelier! Had ik deze maar eerder gekocht. Hoop dat ons zoontje er ook zo rustig van wordt!

8. evelientjuhh

evelientjuhh Actief lid

25 apr 2011
    131
    0
    16
    NULL
    NULL
  9. inge en janno

7 jul 2011
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben er 1 bij de aldi gekocht.
    Hij vind het geweldig en hij valt er ook echt van in slaap.
    Dus ik zeg echt een aanrader.

10. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Hier een van chiccuo, een kleintje die je aan de wieg of ledikant hangt. Werkt heel goed.

11. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Oh we gebruiken hem sinds de geboorte en dochter van anderhalf vindt het nog steeds fijn.

12. Vioow1992

Vioow1992 Actief lid

27 nov 2012
    248
    0
    0
    Wel fijn dat jullie ervaringen met dit lampje goed zijn. Denk dat we m toch maar aan gaan schaffen als ik dat zo lees :p

Deel Deze Pagina