Sorry dames ik moet het toch even kwijt, de verhalen online zijn zo divers. Nu acht ik de kans dat ik zwanger ben zeer klein, maar toch?? Nu heb ik al een hele poos de wens voor een 4e kindje, maar de man is er nog niet helemaal klaar voor, dus we doen het nog met condoom. (Condoom + toch zwanger = zeer kleine kans) Maar 17 feb kreeg ik toch echt het idee dat ik zwanger was. Als ik in de spiegel keek zag ik mezelf als bij voorgaande zwangerschappen. Bleek, pukkels, gewoon anders. Ik moest heel vaak naar de wc, ook moeizame ontlasting , erg emotioneel, hoofdpijn. Maar savonds kwam er bruin verlies en inderdaad de 18e super ongi! De 19e nog steeds super ongi maar ook pijnlijke borst, dit ken ik niet, alleen wel eens gehad tijdens zwangerschap. Menstruatie heeft ca 5 dagen geduurd, niet anders dan anders. Alleen dus telkens erge hoofdpijn en blijvende steken in m'n borst. 26 feb nog altijd moe, hoofdpijn en veel slijmerige afscheiding (nu al eisprong onderweg??) maar ook misselijk. Begin nu serieus weer te denken aan mogelijkheid van een zwangerschap. De 28e weer behoorlijk weeïg op de maag, zelfs na eten. Nu voel ik me ook totaal niet fit, dus misschien buikgriep? Maar ook door twijfel want voorgaande zwangerschappen vaak vlak na positieve test werdt ik ziek (griep) waarna de misselijkheid vaak bleef voor een paar maand. Maar we zijn er nog niet, vanmorgen 2 maart ook nog een gevoelige buik, alsof ik spierpijn heb aan 1 kant! Ik heb de man al gevraagd of hij een test voor me meeneemt, want ik word gek van mezelf! Wat ik al zei, de kans is eigenlijk zo klein! Maar waarom voel ik me nu zo? Ik weet dat als je bezig bent om zwanger te worden je lichaam je goed voor de gek kan houden. Ik was ook altijd pas zwanger wanneer er voor NOD geen symptomen waren, maar we zijn nu helemaal niet bezig met zwanger worden! Sorry voor de preek, misschien iemand die iets soortgelijks heeft meegemaakt? Of andere raad heeft?
Denk dat als het condoom nooit is gescheurd de kans echt nihil is dat je wel zwanger bent maar dat je een beginnende griep onder de leden hebt. Dit denk ik ook omdat je wel ongesteld geworden bent. Maar zeker weten doe je het pas na een testje. Laat je ons de uitkomst nog wel weten?
jammer dat je weinig reacties ontvangen hebt.. ik zou gewoon een testje doen binnenkort en dan heb je je antwoord
Doe de test dan weet je het. Verder vraag ik me af of je er echt niet mee bezig bent? Als ik niet bezig ben met zwanger worden dan dan ik bij een bleek gezicht en pukkel; grieperig en teveel chocolade gegeten. Niet; zo zag ik er ook uit tijdens de zwangerschap. Ik denk dat de test negatief zal zijn, maar wel slim dat je je man gevraagd hebt er een te halen. Dan hoef je er niet constant over na te denken.
Vanmorgen weer wakker met buikpijn, voelt als spierpijn.. heel vreemd dus toch maar testen. Maar ging niet helemaal lekker, en leek meteen een kleurloos? Lijntje te staan?? Weet het nu helemaal niet meer!
Kun je misschien een foto maken bij daglicht? Ik heb namelijk tientallen van deze testen versleten en nog nooit een indroogstreepje gehad. Bij mij was een streepje altijd zwanger.
Dat is inderdaad apart. Ga je morgen de andere doen? Fijn trouwens dat jouw man wel een vierde wil. De mijne wil het definitief niet 😢
Bij de eerste zie ik ook een grijs lijntje en bij de tweede niks... je weet het wel spannend te houden 🙈 ik zou morgen nog een test doen.