ik lees overal dat een ovulatietest kan reageren op een zwangerschap maar kan een zwangerschapstest ook reageren op een eisprong??? ik dacht ik doe gewoon eens een test. met in mijn hoofd dat dat eigenlijk gewoon onmogelijk zou zijn. zonder de tussentijdse bloeding (menstruatie) zou het mijn nod zijn vandaag of morgen. zie ik daarop gewoon een heeeel heeel ligt streepje.. maar dat kan toch helemaal niet??? of kan het zijn dat je bijvoorbeeld zwanger bent van een tweeling en eentje afgestoten wordt gevolgd met een bloeding?.. nou kan het eigenlijk niet geloven hoor. over een paar dagen nog maar eens testen. heel vreemd dit iemand enog idee of het kan?
Nee dat kan niet. je kunt alleen een positieve zwangerschapstest hebben als je zwanger bent of kortgeleden bent geweest. Je hebt het over een "tussentijdse bloeding". Maar ook zeg je dat je NOD pas vandaag of morgen is? Wanneer is die bloeding dan geweest en hoe lang duurde die? Want het kan óók een innesteling zijn geweest he!
die bloeding was 30 september tot 6 oktober. en had 28ste of 29ste mijn ei gevoeld. het was wel veel bloed en niet wat bruinig bloedverlies. vandaar dat ik niet aan een innesteling had gedacht (denk) En ook omdat zo'n eitje pas na een week in de baarmoeder ankomt lijkt innesteling onmogelijk. net als een tweeling waarvan de een afgestoten is. Als ik deze bloeding niet had gehad was vandaag of morgen mijn nod geweest. en als het gewoon een menstruatie was(die veel te vroeg kwam) zou ik nu ongeveer mijn ei hebben. Maar de clear bleu digitale ovulatie testen blijven negatief en de kruitvat test wel positief al een paar dagen
Hmmm wat vreemd!? En het is een zwangerschapstest van de kv?? Heb je een foto? Ben erg benieuwd! Ik heb rondom mijn ei alleen een beetje heel lich bruin (bij mn) slijm
Hmm....nu zijn de KV testen wel erg gevoelig en gevoeliger dan clearblue. Ik neem aan dat je die van 2 voor 5 euro hebt? Het is wel een aparte situatie, ja. En je weet ook zeker dat je vorige cyclus echt niet zwanger bent geraakt? Ik zou het even afwachten. Als de KV testen donkerder worden, zou ik nog eens andere merken uitproberen.
ikheb idd de ovulatie testen van kruitvat en en clearbleu digitaal. de zwangerschapstest ook van kruitvat 2 voor 5 euro. de test heb ik al weggegooit dus heb geen foto ervan. Ik zal zaterdag of zondag nog eens testen kijken wat die dan doet.