voelde jij de innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mnla, 15 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnla

mnla Actief lid

12 feb 2014
    200
    0
    0
    Hallo dames .

Heb jij je innesteling gevoeld ? Zoja wat voelde je dan? En hoe lang na je eisprong was dat ?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden

2. Niena01

Niena01 Bekend lid

3 jan 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL
    Jaa ! Ik voelde een paar rare steken die ik nooit eerder had gevoekt. Vergelijkbaar met menstruatie of eisprong maar net wat feller en korter. Denk dat t vijf heftige steken waren dat ik echt dacht auwww en weg waren ze al (sorry voor de misschien gekke omschrijving) op dag 19 van mn cyclus.

11dec eerste dag Ongi
    23dec eisprong gevoeld (bijna zeker)
    30dec innesteling

En ja hoor 2januari positief getest. (7dgn voor nod)

Klinkt heel gek misschien maar voelde het gebeuren.

Idd pas geleden met mn echo 3dgn vooruit gezet. Dus klopte mijn gevoel precies.

Weet alleen niet of je er wat aan hebt want zal wel bij iedereen anders zijn.

3. Crissie85

Crissie85 Lid

6 jan 2014
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb ook de innesteling gevoeld kreeg een soort krampachtige steekjes in mijn rechter lies is moeilijk te omschrijven bij mij was het een week na de eisprong.

Groetjes

4. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Alleen bij de derde...ik wilde net afrekenen in de winkel en moest even gebukt staan en een hele felle steek weg puffen....duurde ongeveer 10 tellen...achteraf een dag of 6/7 na eisprong...

5. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ik denk niet dat ik iets gevoeld heb, ik had wel op 7dpo een roze veeg met afvegen. Dus de innestelingsbloeding.

6. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ik heb het niet gevoeld, steekjes waren er altijd.
    Maar ik heb hem gezien!
    Vanaf 4 dpo heb ik iedere dag slijmverlies gehad.
    Dat had ik anders nooit.

7. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Misschien maak ik mezelf gek, maar veel van de dingen die jullie omschrijven voelde en had ik gister dus ook op 7dpo. In de nacht voorafgaand, werd ik ineens wakker, helemaal nat van het zweet. Ik zweet nooit, dus ik wist niet wat me overkwam! Ik had de hele dag al lichte steekjes/menstruatiekrampjes in m'n rechter lies gehad en 's avonds na een toiletbezoek had ik ook een roze veeg. Vanmorgen heel minimaal wat oud bloed, te verwaarlozen eigenlijk. Ook dat heb ik normaal nooit. Het kan goed zijn dat ik doordraaf, maar ik vind het allemaal zo spannend haha :D zou het misschien een innesteling zijn geweest? Geen idee, maar komende week ben ik jarig, een positieve test zou een prachtig verjaardagscadeau zijn! :)

8. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Klinkt veelbelovend hoor!!

9. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Nope, voelde er niks van. Ik heb elke maand de welbekende steekjes gevoeld, geen verschil met de keer dat het wel raak was :).

10. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Bij 2 zwangerschappen wel gevoeld.
    1x (werd miskraam) was in de stad, dit was ongeveer 2/3 dagen na mijn eisprong, ik werd terplekke er echt beroerd van waren flinke steken.
    En 2 dagen erna had ik een positieve test, echt bizar, dit was 1 week voor NOD!!

En bij de andere (mijn tweede kind) voelde het als steken met een zeurdende ongiegevoel/krampjes.
    4 Dagen na eisprong, en toen 3 dagen voor NOD een positieve test.

11. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28
    ik denk dat ik de mijne gevoeld heb.voelde vreemde ongi achtige krampen.dacht he nu al.op 7/8dpo getest.helaas omo.op 11 dpo was daar ineens dat tweede streepje.maar heb nooit geen innestellings bloeding gezien.dat dan weer niet

12. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    5/6 dpo kleine steekjes in mijn onderbuik en op 6 dpo een heel euforisch gevoel. Toen wist ik het zeker! 11 dpo positief getest!

13. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Twee dagen na die roze veeg testte ik positief dus op 9dpo hihi.
    Was zo spannend omdat ik pas na 58 een eisprong had gehad. Helaas eindigde dit in een vmk...

14. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Ik ben bang dat het toch het begin was van mijn (veel te vroege en lichtere) menstruatie.. Wel erg vreemd omdat ik pas op 8dpo zit.. normaal gesproken heb ik mijn menstruatie rond 15-16 dpo. Ik hou het deze week in elk geval goed in de gate. Misschien kan ik zaterdag toch een testje doen of raden jullie dat af?

Deel Deze Pagina