Hoi, Volgens de huisarts van mijn schoonzus is zij dus mogelijk zwanger. Nu is het zo dat ze sinds januari niet meer ongi is geworden en sindsdien elke maand een test heeft gedaan, maar deze zijn steeds negatief. Zij heeft nog geen bloedonderzoek gehad. Nu is haar vraag of er uit een bloedonderzoek onomstotelijk vast komt te staan of ze dus wel of niet zwanger is. Bvd voor de antwoorden!
Maar hoe kan de huisarts dan weten dat ze zwanger is, als de enige indicator daarvoor is dat ze niet ongesteld is geworden? Als ik het zo lees vind ik het een beetje voorbarig van haar HA. Misschien moet ze toch maar eens een bloedtest gaan doen.
bij een bloedtest kunnen ze zeker weten zien of ze zwanger is!ik heb een bloedtest gehad i.v.m mijn zwangerschap(had een bloeding)en had dezelfde dag al antwoord!
ja een bloedttest kan veel lagere hcg waarden meten dan een gewone thuistest. succes voor je schoonzus liefs, Daan
Ja stom he. Ik snap die ha echt niet hoor, hij heft die bloedtest niet eens voorgesteld. Ik heb haar geadviseerd eerst daar maar eens om te vragen en niet eerder weg te gaan als dat dat goedgekeurd is.