Wat is er nou gebeurt, niet ingenesteld ei verloren?

Discussion in 'Zwanger worden' started by allegria, May 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. allegria

allegria Actief lid

Nov 10, 2008
    139
    0
    0
    Ik vraag me toch af wat er nou afgelopen cyclus is gebeurt.. Ik heb een paar dagen na mijn eisprong bij afvegen 2 dagen wat oud bloed verloren en 1 dag helder rood bloed. Uiteraard hoopte ik op inestelingsbloed. Echter kreeg ik rond mijn menstruatie toch gewoon mijn ongetseldheid. So far so good, dit snap ik nog :p

Maar na 3 dagen leek mijn ongesteldheid voorbij, was erg kort en weinig bloed verlies maar ok. En na 1 dag niks kreeg ik opeens een enorme bloeding, echt heel veel. Met buikpijn (normaal nooit last van) en dit heeft 3/4 dagen aangehouden. Zoveel bloed ben ik nog nooit verloren, heb op het hoogtepunt elk uur mijn maandverband moeten wisselen...

Zelf denk ik dat het een niet (goed) ingenesteld eitje is geweest, of zie ik een andere verklaring over het hoofd?

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Woww ik ging even kijken bij je al geplaatste berichten...je hebt behoorlijk lang mogen wachten met een kinderwens vanaf 2008!!

Ik zou niet weten wat die bloeding heeft kunnen betekenen.
    Hoelang ben je gestopt met de pil en is je cyclus normaal regelmatig?

3. allegria

allegria Actief lid

Nov 10, 2008
    139
    0
    0
    Klopt idd, mijn ex was (achteraf) een alcoholist die dan wel dan geen kinderen wou en mij vies aan het lijntje heeft gehouden op die manier..

Inmiddels alweer 2 jaar heel gelukkig met een leuke normale vent die graag papa wilt worden en mij graag een mama wilt maken ;)
    We zijn dus ook hard bezig om dat voor elkaar te krijgen.

Cyclus is redelijk regelmatig er kan een dag of 2/3 verschil inzitten maar dat is het ook. Pil slik ik al heel lang niet meer.

4. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    De innestelling is meestal een week na de eisprong.
    Het kan zijn dat de innestelling niet goed is gegaan. Maar als je al zolang bezig bent om zwanger te worden, is het misschien niet beter om via de huisarts een verwijzing te krijgen voor een afspraak bij een gyn. Om eens uit te zoeken waarom het niet wilt lukken.
    Heel veel sterkte

5. allegria

allegria Actief lid

Nov 10, 2008
    139
    0
    0
    Nee, want zoals ik hier boven al aan gaf heeft het vooral met een lastige ex te maken die dan wel en dan niet wilde.. Die relatie is inmiddels voorbij en heb nu een nieuwe vriend waarmee ik van nul ben begonnen. Met mijn ex ben ik nooit verder gekomen dan erover praten en dat hij het weer terug kwam op zijn besluit.

Share This Page