Zit er door heen.

Discussion in 'Zwangerschap' started by tataar, Feb 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tataar

tataar Actief lid

May 13, 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    He meiden,

Ik wil ff wat kwijt.
    Ik zit er helmaal door heen. Heb zo geen zin meer om zwanger te zijn.
    Kan me niet vatsoenlijk meer bewegen en voel me dik.
    Hou heel veel vocht vast voor namelijk me voeten waar door ik niet meer zo makkelijk kan lopen.
    Ik wil niet meer naar bed want liggen ligt niet meer lekker en slapen gaat me ook niet zo goed meer af.
    Me lichaam is op en heb het idee dat het niet veel meer kan hebben.
    Geestelijk begint het nu ook zwaar te worden. Moet elke dag wel ff huilen omdat ik niet veel meer kan.
    Kan niet eens meer ff naar de winkel om een brood te halen bijvoorbeeld.

Ik hoop zo dat onze klein man snel besluit om te komen want zit er echt door heen.

Ik moest dit ff kwijt.

X Tam

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hey hey

Herken mezelf deels in jou.
    Had het op het eind ook zo moeilijk en heb bij de vk met 39wk gesmeekt om met 40wk gestript te worden.
    Zat ook helemaal in de knoop maar ik weet je wilt het niet horen maar je moet nog ff volhouden en goed laten va;len bij je VK dat je het echt gehad hebt en evt gestript wilt worden.
    Rust verder veel uit en probeer nog even van je bolle buik te genieten , echt geloof me je gaat het nog missen !

3. tataar

tataar Actief lid

May 13, 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Ze wouden me met 39w en 5 d al stippen maar toen kon het nog niet jammer genoeg. Ik moet dinsdag weer dus hoop echt dat het dinsdag wel kan. Er gebeurt nu wel veel in me buik dus hoop dat er nu genoeg is gebeurt is om dinsdag gestipt te kunnen worden en hoop stiekem woensdag onze man in me arm te hebben. Nartuurlijk eerder maar ga maar daar maar niet te veel op hopen.

Ik hoor het meer dat je de buik gaat missen maar kan het me nu nog niet voor stellen. Want wat wil ik graag weer lekker op me buik liggen en op me zij. Maar ind nog ff vol huden.

X

4. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    wat ik heb gedaan is veel over hobbelwegen rijden en sex natuurlijk.
    en de volgende dag kwam ze terwijl ik de dag ervoor nog geweest was de kleine nog niet was ingedaald en de vk zei dat het nog wel ff ging duren minstens een wk nou niet dus.

kan me voorstellen hoor dat je op het laats er zat van bent. en het is ook echt wel waar dat je hem mist straks die buik. alleen dan meer in de zin van al dat getrappel. das zo bijzonder.

5. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

Nov 14, 2007
    1,759
    0
    0
    Nog maximaal 2 weken meid! Heel veel sterkte!

6. suusvdw

suusvdw Actief lid

Jun 25, 2008
    475
    1
    0
    verpleegkundige
    Noord-Brabant
    herken je helemaal in je verhaal.
    Dinsdag ben ik voor de laatste keer bij de verloskundige geweest. Die zei dat het nog wel even zou gaan duren, aangezien de baby nog niet is ingedaalt.
    Dan baal ik zo, maar kan er helaas niks aan doen.
    De baby komt pas als hij of zij zin heeft om te komen. Maar soms wou ik dat ik er zelf ook iets aan kon doen. Als dat zo zou zijn, dan zou hij of zij er dit weekend uit komen.
    Ik hou zelf ook al weken flink vocht vast en dat wordt alleen maar meer. Ook ben ik flink aangekomen. Soms zit ik ook een potje te huilen, gewoon om dat ik het helemaal gehad heb.

7. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    dat wilt nix zeggen suus.. beeb bij mij daalde pas in toen weeen waren begonnen..

8. suusvdw

suusvdw Actief lid

Jun 25, 2008
    475
    1
    0
    verpleegkundige
    Noord-Brabant
    nee ik hoor op de site wel meer verhalen dat het indalen niet altijd iets wil zeggen. Maar de verloskundige zei het met zoveel overtuiging.
    Ach ja, misschien kan ik er maar beter vanuit gaan dat het nog langer gaat duren, dan valt het in ieder geval niet tegen.

9. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    dikke knuffel voor jou!
    en kop op nog even en je hebt een prachtige knul in je armen liggen!

Share This Page