Vandaag 2 dagen voor nod heb ik ijs koude tenen en vingers, Wat kan dit betekenen ben ik zwanger of wordt ik gewoon ongetseld. heb ook net mijn tempratuur opgemeten 37,2. herkent iemand dit
Ik herken het,,,, heb het ook koud!! en inderdaad net temperatuur gemeten.. normaal altijd 36.8 en nu 37.2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik moet nog ffkes wachten maar voor jou is het echt spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja echt spannend hoop dat het voor ons beide raak zal zijn. dit keer voel ik me echt anders en andere soort symptomen dus wie weet normaal heb ik last van alles en nog wat . spannend
Ja dat heb ik nou ook! normaal voelde ik niks, totdat me NOD eraan zat te komen, dan had ik overal last van en dacht ik echt dat ik zwanger was... nu zit ik nog 10 dagen voor NOD.... tenminste... me ei is wel eerder gekomen dan normaal... maar nu ben ik echt HEEL vrolijk.... zweten, temp is hoger, steken in me buik, misselijk... Terwijl me NOD nog even op zich laat wachten.. snap er ook helemaal niks van.... Ik blijf je volgens.. stuur me anders een pb als je wat meer weet!!!