Als trouwe meelezer; nu ff m'n hart luchten. Na ruim anderhalf jaar oefenen, een miskraam verder, net weer ongesteld geworden...in de maand dat als het niet mis was gegaan we nu met z'n 3e zouden zijn... Van de week de knoop door gehakt, dat we de dokter gingen bellen,,met lichte druk van mijn kant. Dit net gedaan, aan de ene kant opgelucht aan de andere kant erg down..en ga ik het liefst m'n bed in om ff een potje te janken. Had zo gehoopt dat het dan deze keer wel zou lukken. Maar helaas. Of dat het gewoon zou lukken. Zonder medische toestanden Ach laten we t maar positief bekijken en krijg ik nu een beetje meer rust met het hele 'zwanger worden'! En gaat het een x gebeuren! En dan nu m'n huis maar eens onder handen nemen
Heel veel geluk de komende tijd! Ik hoop dat je snel zwanger bent! Ik mag dan het geluk hebben juist snel zwanger te worden, over een week zou ik ook uitgerekend zijn als ik niet een miskraam zou hebben gehad. Het kleine trappelende ukkie in mijn buik maakt het goed hoor, maar het blijft een lastig moment!
Dankjewel! Het blijft inderdaad lastig! Had gehoopt dat het wel over zou zijn! We blijven maar hopen dat t ooit gaat lukken!
Ohh, ik weet nog zo goed hoe ik me voelde toen ik ook de knoop had doorgehakt om te bellen. Ik voelde me precies zo, dus ik snap je heel goed! Gewoon even een potje janken, want het is ook wel weer fijn om echt gericht verder te kunnen gaan! Ik hoop dat het snel raak is voor je!!!
Sterkte.. En heel veel succes met het vervolg. Je gaat een spannende en emotionele tijd tegemoet. Hopelijk is het geluk snel aan jullie zijde!
Dat gevoel van dat het nu niet lijkt te gaan zoals je je altijd had voorgesteld herken ik maar al te goed. Wij hebben begin juni gebeld en een doorverwijzing gehad naar het ziekenhuis vanwege familie geschiedenis en mijn onregelmatige cyclussen. Ik was opgelucht dat we werden gehoord en nu dus komen te weten of alles wel of niet goed is. Aan de andere kant vind ik het verschrikkelijk als het blijkt dat ik het niet zelf kan, dat er wat mis is waardoor ik niet dat ene kan doen waar je als vrouw toch voor geschapen bent. Ander dillema, mijn NOD is 8 juli en de afspraak 22 juli. We hebben goed geklust want ik had mn ei gevonden, dus stiekem hoop ik dat ik de afspraak af mag zeggen