licht roze afscheiding

Discussie in 'Miskraam' gestart door Linda1984, 8 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Jeetje wat ontzettend verdrietig.
    Wel goed dat je op je gevoel bent afgegaan en de verloskundige hebt gebeld. Maakt toch een einde aan de onzekerheid en dat is slopend.
    Heel veel sterkte en neem de tijd.

2. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Wat erg Tylmare 😞... Heel veel sterkte. Bij mij is het roze gestopt sinds vrijdag, niks meer gezien alleen doorzichtig slijm. Hopelijk krijgen wij deze week goed nieuws maar kan nog steeds 2 kanten op...

3. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hoe is het met jou ts?

4. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wat ontzettend verdrietig! :(

Ben het helemaal met je eens en heb het hier ook al eens gemeld!
    De eerste keer had ik totaal geen bloedverlies of rare klachten en voelde ik dat het niet goed zat, bleek terecht!

De tweede keer licht bloedverlies, geen krampen en geen stolsels en ik voelde dat het niet goed was, ook weer totaal terecht!

In het laatste geval wilde de vk me geen echo geven, heb toen via de huisarts een verwijzing gekregen naar de gynaecoloog. Wilde mijn gevoel bevestigd hebben!

Goed dat jij ook zo hebt doorgezet, nu heb je duidelijkheid hoe verdrietig dat ook is.

Wens jullie heel veel sterkte en hoop dat we beide snel weer zwanger mogen zijn en blijven.

5. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Ik heb gelukkige hele fijne verloskundigen gehad, die mij vroegen wat ik wilden en wanneer.
    Toen ik woensdag belde maakte ze direct een spoed afspraak voor me en toen ik zaterdag belde vroeg ze wat wij wilden. Direct een echo of een nachtje wachten.

Maar man, zo'n miskraam is heftiger dan ik had verwacht. Werd gewoon vanmorgen om 5 uur wakker door de buikpijn (waarschijnlijk dus weeën)

En ButterflyNova, voor jou geldt natuurlijk hetzelfde. Zit jou geloof ik ook niet echt mee. Hoop dat jullie snel ook een kleintje mogen houden.

6. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ja ik vind dat altijd lastig. Mijn gevoel zegt dat het wel goed zit maarja straks houd mijn gevoel me voor de gek.

Wel fijn dat ze je gelijk serieus namen Tylmare! Veel sterkte bij de verwerking 😞

7. Linda1984

Linda1984 Actief lid

27 mei 2014
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hopelijk kan je alles verwerken Tylmare en gaat de nare buikpijn meevallen.

Wij hebben gisteren een echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien, heb ook geen bloedverlies meer gehad.

Dus het kan dus altijd twee kanten op.......

8. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Gelukkig heb je goed nieuws gehad :)

Het kan inderdaad 2 kanten op, en gelukkig gaat het bij jou de goede kant op :)

9. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hier goed nieuws! Vandaag op de echo een vruchtje gezien met kloppend hartje. Alles zag er prima uit voor dit termijn.
    We zijn heel blij al blijft het spannend natuurlijk.

Deel Deze Pagina