Hoelang moet ik nog wachten? :-(

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Divi, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Hoi,

Ik heb een vraagje. In augustus heb ik mijn tweede miskraam gehad. Vier dagen later ben ik gecurreteerd. Half november ben ik naar de huisarts gegaan omdat ik nog steeds niet ongesteld was geworden. Ik kreeg toen primolut om mijn menstruatie op te wekken. Ja hoor, twee weken later werd ik ongesteld, oh oh wat was ik blij. Eindelijk na ruim 3 maanden ongesteld. Dit heeft in totaal 6 dagen geduurt. Nu is het 23 januari en ik ben nog steeds niet ongesteld geworden :(
    Wat is er toch aan de hand met mijn lichaam? Voordat ik met de pil begon was mijn cyclus erg regelmatig. De laatste jaren was mijn cyclus met pil erg onregelmatig. April jl ben ik gestopt met de pil en ja hoor mijn cyclus was weer op orde. Mijn cyclus was was 2 maanden regelmatig tot dat ik zwanger werd en een miskraam kreeg. Nu ik nog niet uit me zelf ongesteld wordt is dit nog steeds de nasleep van mijn miskraam en curretage?
    De gynocoloog zegt dat ik moet wachten totdat mijn menstruatie uit zich zelf komt. Maar hoelang gaat dit nog duren?
    Op de site heb ik iets gelezen over Monnikspeper en Teunisbloemolie. Zou een van deze twee middelen iets voor mij zijn?
    Sorry voor mijn lange verhaal. :oops:
    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. want ik wordt zo onzeker hiervan.

Groetjes Divi

2. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Niemand ? :oops:

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hi divi,

Wat vervelend zeg! Ik begrijp je ongerustheid. Ik wil je afraden de middelen die je noemt te gebruiken. (Zoek op teunisbloemolie op dit forum)
    Je lichaam krijgt heel wat te verwerken na een miskraam en curettage. En het kan even duren voordat je cyclus weer normaal is.
    Wacht nog een maand af, dan is het een half jaar geleden. Menstrueer je dan nog steeds niet dan wil ik je adviseren nogmaals naar je huisarts te stappen en je eventueel door te laten verwijzen naar de gynacoloog.

Sterkte Imke

Deel Deze Pagina