Licht roze bloedverlies help!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Druufke, 2 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Hallo iedereen
    Na 2 jaar proberen zijn we eindelijk zwanger, op de valreep anders waren we deze maand gestart met IUI!
    Ben morgen 6 weken zwanger.
    Heb vanaf vanmiddag een ietsie pietsie licht roze bloedverlies met afvegen.......
    Ik heb meteen VK gebeld ze stelden mij wel gerust omdat ik verder geen buikpijn heb. Mag bellen als het erger wordt. Krijg 15 september pas mijn eerste echo......pffff dit is zenuwslopend!! Maak me toch wel zorgen!
    Heeft iemand hier ervaringen mee???

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    hoeft idd niks te betekenen, zeker als t eenmalig was en maar lichtroze was.

gefelicteerd trouwens!!

3. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ja ik helaas.
    Ik werd er ook enorm onzeker van,zeker omdat de 1ste keer 3 dagen na de positieve test was en het er steeds opeens was en ook weer opeens over was.
    Het was bij mij helemaal over toen ik geloof 8 of 9 weken zwanger was en nu mag ik bijna gaan aftellen:D
    Dus gelukkig hoeft licht roze verlies niks te zeggen..probeer rustig te blijven(ik weet is ontzettend moeilijk)en hopelijk heb je 15 september een prachtige echo.
    Enne natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap:)

4. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Dank jullie wel voor de positieve reacties ik hou inderdaad de moed erin, hoe moeilijk het ook is!

5. misa

misa Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Het hoeft echt niets te betekenen, nog twee weken volhouden: succes!!

6. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Het hoeft echt niet te betekenen dat het mis gaat, helaas was dit bij mij wel het geval een week nadat ik ik wat licht roze slijm zag kreeg ik een week later een miskraam

7. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Goedenmorgen allemaal, ik wilde even laten weten dat er vanmorgen geen bloed meer was........
    Blijf toch nog een beetje bang totdat ik die echo gehad heb.............

8. Meara

Meara Niet meer actief

Waarschijnlijk hoef je je geen zorgen te maken. Ik heb al een paar keer bloed gehad en het beebje doet het nog steeds erg goed en ben morgen 16 weken. Meestal is er een reden. Je baarmoedermond is nu veel gevoeliger voor veel dingen.
    Succes met wachten, komt vast allemaal goed

9. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Heb het ook gehad, met 6 weken en 12 weken. Dit in combinatie met oud bloedverlies. Toch gaat hier alles goed!

Liefs

10. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik heb het een aantal keer gehad in de zwangerschap. Zeker wel tot een week of 14. Bij mij was er steeds niks aan de hand.
    Het komt vast goed :)

11. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    edankt voor jullie opbeurende berichtjes, maar vandaag ging t mis. Ik had geen bloedverlies meer gehad maar nu kwam er doorzichteg slijm als ik t afveegde. Hen de VK gebeld en ikmocht met spoed komen. Daar heeft ze eerst naar de baarmoedermond gekeken en dat zag er allemaal rustig uit. Uiteindelijk kwam er een gnacoloog bij en die vertelde dat ik maar nergens op moest hopen. Bij 6 weken zouden ze een hartje moeten moeten zien maar dat zagen ze niet. Moest nog even bloed prikken om te kijken hoe hoog het hormoongehalte was. Moet nu een week wachten en krijg ik in de tussentijd buikpijn of helder rood bloedverlies dan moeten we meteen bellen.
    Hopenlijk gaat alles alsnog goed. We wachten maar weer af. Volgende week vrijdag mag ik terug naar de gyn!

12. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Ik heb ook gehoord dat dit vaker voorkomt zonder dat er iets mis is. Maar als je erg ongerust bent, wat ik me goed kan voorstellen, zou ik toch aandringen om eerder een echo te krijgen, toch? Anders zit je je alleen maar druk te maken en rottig te voelen.

Of doen ze dat echt niet?

13. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Oh we plaatste het berichtje tegelijk, nou ik hoop dat het allemaal goed gaat! Sterkte ermee.

14. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Sterkte meid ik hoop voor je dat het goed komt.
    Helaas kun je niks doen dan afwachten

15. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    is er met 6 week al hartactie dan ik had gehoord dat het wat later was dan ben jij met 6 week te vroeg kan het mis hebben maar dit is mij verteld hoop dat alles goed gaat komen hou volle moed

16. Meara

Meara Niet meer actief

Doorzichtig slijm het ik alleen maar de hele dag. Geen reden voor zorgen. Een hartje hoeft nog niet te kloppen met 6 weken, misschien late innesteling.

Ga voor je duimen

Deel Deze Pagina