Wie gaat er met deze "nog maar 7 weken club" mee???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door claire1978, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!!!

Er zijn allerlei topics, nog maar 4 weken, nog maar 6 weken en ik hoef nog maar 7 weken... wie gaat er met mij de laatste 7 weken in???
    Vanaf een week of 30 vond ik het best snel gaan met de weken.
    Morgen komt de babykamer en ben de laatste spulletjes aan het kopen. Heb nog aankleedkussenhoezen nodig en wat dingen van de kraamzorglijst. Vandaag telefonische intake van de kraamzorg gehad, t is m'n 3e kindje. De kinderen gaan hier maandag weer naar school en dan ga ik beginnen met alles voor de 2e keer wassen. Hoeft niet, maar dan gaat t fris en gestreken de kast in. Daar kijk ik stieken erg naar uit;););). Heerlijk 'keutelend' de laatste weken door. Moet nog wel de geboortekaartjes bestellen trouwens:).
    M'n zoontje is met 37.5 weken gezond geboren. Hopelijk komt deze jongen ook iets eerder, maar dat zal wel weer niet... zal je net zien dat ik zit te wachten tot 42 weken, hahaha...
    Maandag weer controle bij de verlos. 2 weken geleden lag 'ie in een stuitligging. Ben benieuwd of ie t nu wel door heeft hoe ie zou moeten liggen;). Voel trouwens wel steeds gemenere trappen hoor.
    Weet ook dat ik dat straks zal gaan missen.
    Voel me verder wel redelijk op een paar dingen na.
    Ik wordt in de ochtend vroeg wakker van pijn in m'n heupen. En net als vandaag na de weekboodschappen is m'n schaambeen ook niet meer zo vriendelijk... Eind van de middag ben ik ook goed moe, net als er eten op tafel moet komen. Misschien als de kids naar school zijn en ik hopelijk een uurtje kan gaan liggen is dat ook weer over.

Zo, lijkt me leuk als hier ook wat meiden een reactie plaatsen en elkaar op de hoogte houden in de laatste weken.

Knuf, Claire!

2. melle

melle Bekend lid

31 mei 2006
    921
    1
    0
    Yep ik moet ook nog 7 weken! Ik moet volgende week nog voor een echo om te kijken of de placenta nog voor de uitgang ligt, want dan zou ik een keizersnee moeten krijgen. Verloskundige heeft aangegeven dat de placenta meestal mee naar boven groeit, dus vertrouw erop dat de uitgang "vrij" is.
    Hier ook steeds meer moe (ook vooral rond etenstijd). Gemene trappen voel ik ook en zo'n 'vol' gevoel. Ben bang dat ik weer zo'n flinke baby aan 't broeden ben hahaha Vorige was 4300 gram.....

3. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Woensdag ga ik me hier ook aanmelden!!

4. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je bent helemaal welkom:D!!! Tot woensdag, CherryAyden!!!

Groetjes Claire

Deel Deze Pagina