Hoi, Vandaag vernomen dat ik zwanger ben, vermoedelijk 4 weken. Ventje weet nog van niets, ga hem vanavond verrassen. De vorige keer wisten een aantal mensen al van voor ik zwanger was dat we bezig waren voor een kindje. Dit keer weet niemand ervan. Heb tegen mijn schoonvader (die heeeeel graag nog eens opa wilde worden) de hele tijd gezegd dat ik geen meer wou. Dus hij heeft er deze keer totaal geen benul van dat we bezig zijn. Nu ben ik dus zwanger en aan de ene kant wil ik wachten (meer zekerheid) maar aan de andere kant wil ik gewoon zijn reactie zien. Die gaat zooooo blij zijn. Hij zal zijn oren niet geloven Vinden jullie dat te vroeg om te vertellen? Zou het enkel aan schoonvader vertellen en beste vriendin
Ik kan alleen zeggen als dat goed voelt, doen! Klinkt alsof je een goeie relatie hebt met je schoonvader. De reden om het niet te vertellen vaak is dat het nog fout kan lopen he. Maar als je een goede band hebt zou hij jullie steunen met goed en slecht nieuws toch?
Wij hebben het met 9 weken verteld. Maar goed, als jullie het graag willen vertellen moet je het vooral doen. Extra leuk om te vertellen als mensen het niet meer verwachten.
Mijn schoonvader en mijn moeder hebben we het 2 dagen na het testen verteld we konden het niet voor ons houden.
Aan mijn eigen ouders meteen verteld...en dit keer pas na 12 weken aan schoonvader verteld aangezien dat net het algemeen dagblad is..
Iedereen in onze omgeving weet het al Wij zijn niet van het voor ons houden Dus dan wat goed voelt, iedereen doet het op zijn/haar manier
Doe wat voor jullie goed voelt. Wij hebben het wel snel verteld (rond 5 weken) aan naaste familie en goede vrienden. Voor op het werk heb ik de termijnecho afgewacht.
Wij hebben het gisteren verteld na eerste goede echo. We wilden graag bevestiging dat het goed zat, dat er een hartje klopte enzo en die kregen we gisteren dus dan meteen verteld aan onze ouders. Ik was gisteren 6w5d
Ik heb t familie en werk verteld met 4-5 weken dus vind t niet vroeg hoor. Als je t wil vertellen gewoon doen!
Ouders hebben wij het toen verteld met 9 weken (na de eerste echo), vrienden/vriendinnen en werk verteld met 11 weken (na de tweede echo) en we hebben het op facebook gegooid na de derde echo (combinatietest met 13 wk). Maar gewoon doen waar jij je goed bij voelt
Wij hebben het verteld toen ik 8+3 was nadat we de eerste echo hadden gehad we hadden hier pas mee gewacht omdat het eerder fout is gegaan Mijn broer en zijn vriendin vertelde het al met 5 weken ook op fb. En helaas is dit ook afgelopen op een miskraam en niet veel mensen weten daarvan omdat ze dag niet wouden. Doe het als jij je daar goed bij voelt. Zelf zou ik afwachten op de 1e echo
Mijn ouders wisten dat we bezig waren. Toen ik en positieve test had (10dpo dus was nog geen 4 weken haha) zijn we die zelfde avond nog de auto in gestapt en hebben we 1,5 uur (enkele reis) gereden om het te vertellen!! We hadden die middag bij Prenatal dingetjes gekocht met i love oma en i love opa erop. De dagen erna aan mijn schoonfamilie verteld. Je moet doen waar jij je goed bij voelt! Sommige willen liever wachten en dat is ook prima maar als jij het nu al wilt zeggen is dat OK prima
Hier nog niets verteld 😊. Wil sowieso de echo van vanavond afwachten en dan ga ik bedenken wanneer we het gaan doen. Ben vandaag precies 12 weken. Vond het aan het begin lastig om niet te vertellen toen ik het net wist, maar nu heb ik er geen moeite meer mee. Doe waar je je goed bij voelt! Wil je het graag vertellen, gewoon doen!
Hier willen wij het ook heel graag delen met familie, zeker onze ouders, maar wij gaan wachten tot de eerste echo. Als die goed is, vertellen we het onze moeders (beide gescheiden ouders) en later na de tweede echo de rest van de familie en vrienden. Alhoewel, dit is het plan
Wij hebben het onze ouders, broers en zussen dag erna direct verteld. Hadden die dag ook feestje met allemaal 'beste' vrienden en was niet de bedoeling om het al aan hun te vertellen maar konden het toch niet laten !! Meer met het idee mocht het niet goed zijn zouden hun Het ook horen en zou ik het fijn vinden dat ze ons konden steunen
Eerste Keer met 4 weken gelijk de auto ingesprongen haha en bij de 2de heb ik tot 6 weken mn mond kunnen houden haha
De eerste x verteld na de echo met 8 weken. Maar meer omdat we toen met familie in zwitserland zaten en me dat een mooie gelegenheid leek. Dit x heb ik 22-2 de echo met negen weken en toevallig(had ik gepland al voor ik zwanger was) de week erna een fotoshoot met man en zoontje en wil ik het in een foto laten verwerken en dan de foto geven.
Ik zou doen waar jij je goed bij voelt! Ik heb het mijn ouders verteld 2 of 3 dagen nadat we er zelf waren achter gekomen. Ik wist dat mijn ouders echt dolblij zouden zijn en kon gewoon niet wachten om hun reactie te zien. Daarnaast is het mijn eerste. Dus was het ook een beetje voor mezelf..."Mam, help! Wat staat er allemaal te gebeuren!?". hihi.
Wij hadden het een paar dagen later al op Facebook gezet. Was toen 4,5 week zwanger. Sommigen zeiden: Goh, is t niet te vroeg? Dalijk gaat t verkeerd bla bla. Gelukkig is alles goed gegaan en ben ik inmiddels bijna 20 weken zwanger! Meid, doe wat goed voelt en geniet ervan. X
Ik denk inderdaad dat het voor iedereen anders is. Ik wil graag de termijn echo afwachten voor ik het aan iemand vertel (10wk) Dus vooralsnog weten alleen mijn man, ik en jullie het ;D